וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העלים בקבוק ושם אותו בצד": הוארך מעצרו של המרצה החשוד בסחר בסמים לסטודנטים

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 16:40

במהלך החיפוש בביתו של הפרופסור במוסד האקדמי בתל אביב נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג חשיש, MDMA וחומר חשוד מסוג G. הוא נחקר וקשר עצמו לסמים, אך הכחיש את החשדות לסחר וטען כי הוא מוכן לעבור פוליגרף. השופט: "חשד סביר שביצע את העבירות המיוחסות לו"

בווידאו: נציג המשטרה מעדכן על מעצר מרצה בכיר באוניברסיטה בחשד לרקיחת ומכירת סמים לסטודנטים/צילום: דוברות משטרת ישראל

מעצרו של הפרופסור מאוניברסיטת תל אביב החשוד בייצור ומכירת סמים לסטודנטים הוארך עד מחר (שלישי). הוא חשוד בייצור סמים, סחר בסמים, אחזקת סם שלא לצריכה עצמית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. השופט גיל גבאי אמר כי היה "שיבוש מובהק של החקירה. החשוד העלים בקבוק ושם אותו בצד".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. נציג המשטרה אמר בדיון כי במהלך החיפוש בביתו נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג חשיש, MDMA וחומר חשוד מסוג G. החשוד נחקר, קשר את עצמו לנושא הסמים והכחיש את החשדות לסחר, מסר את הקוד לפלאפון שלו - שהועבר לבדיקה - ואף אמר כי הוא מוכן לעבור בדיקת פוליגרף.

אוניבסריסטית ת"א. ShutterStock
מוכן לעבור פוליגרף. אוניברסיטת תל אביב/ShutterStock

"הממצאים מבססים חשד סביר שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו", אמר השופט. "בשלב זה הבדיקה ראשונית. החשוד מאשר כי מדובר בחומרים שהחשד הוא כי הם MDMA ו-GBH. החשד כי מדובר בסחר בשלב זה ברמה נמוכה. המעשים מקימים עילת מעצר של מסוכנות, כשלעילת מעצר זו מתווסף חשש מפני שיבוש ובהקשר זה אציין כי החשוד ביצע בנוכחות השוטרים מעשים המהווים שיבוש של ממש".

מאוניברסיטת תל אביב נמסר: "האוניברסיטה מקווה כי החשדות לכאורה יתבררו כלא נכונים. אנו מזכירים כי כל אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully