וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע לנער עבודה, ונתפס יושב איתו על מיטתו: מפוקח מין מבני ברק נעצר בחשד להפרת תנאיו

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 15:17

גבר בן 38, הנמצא תחת פיקוח עברייני מין, נעצר בחשד להפרת תנאי הפיקוח אחרי שנמצא יושב עם נער על מיטתו, לאחר שהציע לו עבודה בניקיון בתשלום והזמין אותו אליו הביתה. הוא הועבר להמשך חקירה משטרתית

עהד תמימי שוחררה מכלא השרון אחרי שמונה חודשי מאסר. שלומי גבאי, מערכת וואלה!
הציע עבודה לנער ושידל אותו להגיע לביתו. רכב שב"ס/מערכת וואלה!, שלומי גבאי

תושב בני ברק, בן 38, הנמצא תחת פיקוח עברייני מין נעצר אתמול (ראשון) לאחר שקצין פיקוח הגיע לביתו ומצא אותו יושב עם נער על המיטה בחדרו. זאת, בחשד להפרת תנאי פיקוח בהגנה על הציבור מפני עברייני מין. כמו כן, נמצא כי המפוקח פועל בדפוס חוזר, לפיו הוא מציע עבודה לבני נוער בגילאים דומים ומשדל אותם להגיע לביתו.

על פי שירות בתי הסוהר, כשהגיע קצין הפיקוח למקום, נבהל הגבר וניסה לגרום לנער לעזוב את הבית. בתשאול שערך קצין הפיקוח, נמצא כי מפוקח המין פגש את הנער לפני כמה ימים ברחוב והציע לו עבודה בניקיון תמורת תשלום, דפוס פעולה הדומה לעבירה בגינה נעצר בעבר ושבעקבותיה נכנס לתכנית פיקוח לעברייני מין. על פי שב"ס, גם בפעמים הקודמות שנתפס הגבר, גיל ומין הנער היו זהים.

על פי החשד, הגבר שוחח עם הנער במשך כמה ימים והציע לו עבודה וכך הצליח לשדל אותו להגיע לביתו. בן ה-38 נעצר, הובא לחקירה ובסיומה נכלא. היום תבקש המשטרה מבית משפט השלום בתל אביב להאריך את מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully