וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוקח מין הגיע לבית ספר, שוחח עם תלמידה - ונעצר

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 11:55

מפוקח המין, בן 41 מתל אביב נעצר כשהמתין בכניסה לבית ספר בעיר ושוחח עם קטינות. החשוד נלקח לחקירה ובסיומה נכלא. בית משפט השלום האריך את מעצרו עד מחר. סנגורו: ""אין כאן ניסיון לדבר, כל האירוע היה ברחוב, הוא תפס מחסה מהגשם ועצר שם"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

מפוקח מין בן 41 נעצר ביום שישי בכניסה לבית ספר בתל אביב לאחר שנצפה ממתין באזור ומשוחח עם תלמידה קטינה. השוטרים עצרו את החשוד לחקירה, ובסיומה הוא נכלא. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו עד מחר.

מדובר באירוע שהתרחש ביום שישי, במהלכו, לטענת המשטרה, עמד החשוד ליד בית הספר ואז "שוחח במתכוון עם ילדות". החשוד תועד על ידי מפקח ביחידת צור. לטענת סנגורו, "אין כאן ניסיון לדבר, כל האירוע היה ברחוב, הוא תפס מחסה מהגשם ועצר שם".

שופט בית משפט השלום בתל אביב אילן שוחט מתח ביקורת על התנהלות המשטרה שהביאה את החשוד לדיון בבית משפט רק 36 שעות לאחר מעצרו. "יש אי נחת מהתנהלות המבקשת אשר למרות מעצר החשוד לפני שעות הצהריים ביום שישי, בסביבות השעה 11:00 נמנעה מלהביא אותו לדיון בפני שופט באותו יום ועשתה כן רק כ-36 שעות לאחר מכן במוצ"ש. קשה לקבל את הטענה כי הקושי באיתור מתורגמן מצדיק הותרת החשוד במעצר שעות ארוכות וניתן היה לצפות מהמשטרה להתייחס כדבעי לזכויות החשוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully