וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצה החשוד בייצור סמים לסטודנטים הותיר את כולם בהלם: "משהו שאי אפשר לדמיין"

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 20:18

לאחר שפרופ' במוסד האקדמי בתל אביב נעצר בחשד כי רקח וסחר בסמים, חברי הסגל והסטודנטים מתקשים להאמין. לדברי אחד מהם, המקרה אינו תואם את האווירה בבית הספר לרפואת שיניים. "בית הספר פועל כמו צבא, אם זה נכון - זה ירעיד את הפקולטה"

בווידאו: נציג המשטרה מעדכן על מעצר מרצה בכיר באוניברסיטה בחשד לרקיחת ומכירת סמים לסטודנטים/צילום: דוברות משטרת ישראל

בעקבות מעצר המרצה הבכיר באוניברסיטת תל אביב בחשד כי רקח וסחר בסמים לסטודנטים, הרוחות סערו היום (ראשון) בבית הספר לרפואת שיניים במוסד האקדמי. חבר הסגל האקדמי סיפר לוואלה! כי "זה נשמע כמו בדיחה. זה לא משהו שאפשר לדמיין".

אחד הסטודנטים אמר כי "זה נשמע מופרך לגמרי", והסביר המקרה לא תואם את האווירה בבית הספר לרפואת שיניים "זה לא תואם את התרבות בבית הספר, ההיררכיה מאוד ברורה. בית הספר לרפואת שיניים הוא יותר צבא מצבא, משמעת מאוד גבוהה, ציפיות מאוד גבוהות, הכול פי הספר", אמר הסטודנט. "אין משהו שיאפשר שיח ברמה הזאת. זה לא משהו שדובר במסדרונות".

אוניבסריסטית ת"א. ShutterStock
אוניברסיטת תל אביב/ShutterStock

סטודנטית אחרת אמרה כי הנושא כרגע הוא מקור לבדיחה בקבוצות הווטסאפ. "כרגע אנחנו צוחקים אבל תכף נבין את סדר הגודל של האירוע. אם זה נכון זה ירעיד את הפקולטה. אנחנו בהלם שזה אצלנו, תפסנו מהפקולטה יותר. זה מבאס שזה התפוצץ דווקא במקום שאנחנו לומדים".

מוקדם יותר היום נעצר פרופ' בכיר באוניברסיטת תל אביב בחשד כי רקח וסחר בסמים לסטודנטים. בחיפוש בביתו נמצאו סם אונס, קריסטל וחשיש. החשוד, בשנות ה-60 לחייו, הינו מרצה בכיר במעבדות לרפואת שיניים באוניברסיטה. על פי החשד, המרצה רקח את הסמים בביתו, שבמרכז הארץ. שוטרי תחנת יבנה שהגיעו למקום מגוריו מצאו בו כמות סמים גדולה, ועצרו אותו. הוא יובא מחר לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully