וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום, התכנון והאקדח בשקית: פרטים חדשים על הרצח ברמת גן

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 15:31

כתב אישום הוגש נגד הסב שירה למוות באבי כלתו ברמת גן לפני כחודש בגין רצח בנסיבות מחמירות. לפי הפרקליטות הוא איים על הקורבן ובהודעה ששלח לו טרם המקרה כתב: "הורס משפחות - אתה תשלם". עוד עולה כי החשוד ירה לעברו של יוספיה 6 פעמים - וכתוצאה מכך הוא מת במקום

בווידאו: בנותיו של יוסי יוספיה מספידות אתו/צילום: אורי סלע וקרין שגיא

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד הסב שירה למוות באבי כלתו ברמת גן לפני כחודש בגין רצח בנסיבות מחמירות. לפי כתב האישום החשוד "לא השלים עם כך שכלתו רוצה להיפרד מבנו" ואף איים על אביה, יוסי יוספיה, לפני הרצח.

עוד עולה כי בתו של הקורבן עזבה את בית המגורים המשותף טרם המקרה ועברה להתגורר בבית הוריה עם ילדיהם הקטנים של בני הזוג. עשרה ימים לפני הרצח שלח הנאשם איים על יוספיה תוך ששלח לו הודעה ובה כתב "כל הכבוד אתה מתפלל ובוא. בזמן. הורס משפחות נישבע בקברות הורי. אתה תשלם...".

יוסי יוספיה. באדיבות המשפחה
יוסי יוספיה/באדיבות המשפחה

ב-18 ביוני, בשעות הבוקר, הגיע הנאשם לביתו של הקורבן ברמת גן, שבידו אקדח ותחמושת. בהגיעו למקום התפתח דין ודברים בין הצדדים - במהלכם הוציא הנאשם משקית שנשא עימו את האקדח וירה לעבר יוספיה שש יריות. כתוצאה מכך הוא מת במקום.  

יוספיה נורה למוות לפני כחודש בביתו ברחוב הרי הגלעד ברמת גן. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה לאחר שנמצא ללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה אף היא למקום ועצרה את החשוד בזירה. אדם המכיר את פרטי הסכסוך המשפחתי אמר כי החשוד ברצח חשד שנכדו אינו מעוניין להתראות עמו בגלל אבי הכלה, וזאת הסיבה שהביאה אותו לירות בו. דייר אחר בניין אמר כי "מדובר במשפחה נורמטיבית. הסב שנורה הוא בן אדם טוב, זה היה ממש מפתיע ולא האמנתי שאותו רצחו".

עוד הוא שיתף: "ראיתי אותם מורידים אותו באלונקה לאחר הירי, זה קשוח. כולם לקחו את זה קשה, כולם יודעים מי זה, זו משפחה ותיקה, הוא חי פה מלא שנים. כולם עצובים פה על מה שקרה. זה סיפור נוראי. מסכנה הבת. ההנחה אומרת שזה קשור לנכד ולהסדרי שעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully