וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד ונשיא איחוד האמירויות דנו בהרחבת הסכמי אברהם למדינות נוספות באזור

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 21:46

השניים דנו בנושא בשיחה שיזם השייח' מוחמד בין זאיד, שביקש לברך את לפיד על כניסתו לתפקיד ראש הממשלה. בשיחתם הדגישו את חשיבות הידוק הקשר בין ישראל לאיחוד האמירויות והביעו שביעות רצון מקשרי התיירות והכלכלה המתפתחים ביניהן

בווידאו: הנשיא הרצוג הגיע לביקור ראשון באבו דאבי/צלם: רועי אברהם, מקליט: בן פרץ/ לע"מ

נשיא איחוד האמירויות השייח' מוחמד בן זאיד ברך הערב (חמישי) את ראש הממשלה יאיר לפיד עם כניסתו לתפקיד. בשיחתם דיברו השניים על הרחבת מעגל הסכמים אברהם למדינות נוספות באזור. הנשיא איחל לראש הממשלה הצלחה והדגיש את המשך חשיבות הקשר בין העמים.

בשיחה ברך לפיד את הנשיא בן זאיד לרגל חג הקורבן שיחל בשבת. כמו כן, שני המנהיגים דנו בחשיבות הידוק הקשר בין המדינות והביעו שביעות רצון מקשרי התיירות והכלכלה המתפתחים ביניהן. לפיד הודה לנשיא על השיחה, ואמר כי האמון האישי ביניהם, כמו גם מחויבותה של מדינת ישראל להסכמי אברהם והמשך פורום הנגב ופיתוחו לכלל מסגרת קבועה, הן "בסיס איתן ליחסים המצוינים ולחיזוק השגשוג ושיתוף הפעולה בין המדינות, יחסים שהינם מודל וסמל".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התקבל ע"י יורש העצר, שייח׳ מוחמד בן זאיד, בארמונו הפרטי באבו דאבי, 13 בדצמבר 2021. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בנט ובן זאיד, חודש שעבר/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בחודש שעבר נפגש ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט עם בן זאיד באיחוד האמירויות, לשם הגיע לביקור בזק, במהלכו הביע בנט תנחומים על מותו של הנשיא חליפה בן זאיד חודש לפני כן. באותו ביקור דנו השניים בנושא האיראני.

באמצע חודש מאי נשיא המדינה יצחק הרצוג נחת באבו דאבי ונפגש עם בן זאיד כדי להביע את תנחומיו על מות שייח' חליפה בן זאיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully