וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט נחת באבו דאבי, ייפגש עם נשיא איחוד האמירויות הנכנס

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 12:50

ראש הממשלה נחת באיחוד האמירויות לביקור בזק, במהלכו צפוי להביע תנחומים על מותו של הנשיא חליפה בן-זאיד בחודש שעבר ולברך את מוחמד בן-זאיד על כניסתו לתפקיד. השניים עתידים לדון גם בנושא האיראני. בנט צפוי לשוב לישראל הערב

בווידאו: ראש הממשלה בנט ממריא לאיחוד האמירויות/צילום: לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט נחת הבוקר (חמישי) באיחוד האמירויות. במהלך ביקור הבזק, צפוי להביע תנחומים על מותו של הנשיא חליפה בן-זאיד בחודש שעבר ולברך את מוחמד בן-זאיד על כניסתו לתפקיד. השניים עתידים לדון גם בנושא האיראני. בנט צפוי לשוב לישראל הערב.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התקבל ע"י יורש העצר, שייח׳ מוחמד בן זאיד, בארמונו הפרטי באבו דאבי, 13 בדצמבר 2021. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
בנט ומוחמד בן-זאיד/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

באמצע חודש מאי נשיא המדינה יצחק הרצוג נחת באבו דאבי ונפגש עם מוחמד בן זאיד כדי להביע את תנחומיו בפני השייח', משפחתו והעם האמירותי, על מות שייח' ח'ליפה בן זאיד.

עם נחיתתם באבו דאבי ביקש הנשיא לחזק את ידי השייח' מוחמד בן זאיד והעם האמירותי, ואמר כי "הגעתי לכאן בשם העם בישראל, להביע את תנחומיי לך, למשפחתך ולעם האמירותי. אחיך, שייח' ח'ליפה, היה אדם מיוחד במינו. מנהיגותו האמיצה תרמה רבות לקידום מדינתו ועמו ולשותפות שהתממשה בשנים האחרונות בין מדינותינו. השותפות אותה הוא קידם היא נכס עבורנו ועבור האזור כולו. הוא הוריש אחריו מורשת של קדמה וידידות בין עמי האזור ושל חתירה לשלום במזרח התיכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully