וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם אזור סחר חופשי ייחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 11:02

ההסכם ההיסטורי צפוי להיחתם מחר בעת ביקורה של שרת הכלכלה בדובאי. ההסכם יגדיל את הייצוא הישראלי לאיחוד האמירויות, ויעניק פטור באופן מיידי או הדרגתי על 96% מהסחר בין המדינות. "ההסכם הינו בסיס איתן לדרכנו המשותפת, שיתרום לרווחת האזרחים ויקל על עשיית עסקים"

בווידאו: הנשיא הרצוג הגיע לביקור ראשון באבו דאבי/צלם: רועי אברהם, מקליט: בן פרץ/ לע"מ

הסכם אזור סחר חופשי יחתם מחר (שלישי) בין ישראל ואיחוד האמירויות הערביות. ההסכם ההיסטורי צפוי להגדיל את הסחר בין המדינות, ובכלל זה להגדיל את היצוא הישראלי לאיחוד האמירויות, ולהעניק פטור ממכס באופן מיידי או הדרגתי על 96% מהסחר בין המדינות. על ההסכם יחתמו בדובאי שרת הכלכלה אורנה ברביבאי ומקבילה האמירתי עבדאללה בין טוק אל מארי.

ההסכם כולל סוגיות רגולציה ותקינה, מכס, שיתוף פעולה, רכש ממשלתי, סחר אלקטרוני ושמירה על זכויות קניין רוחני. כמו כן, במסגרת נסיעתה תחתום ברביבאי גם על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בייצור מתקדם ותיפגש עם שרים, בכירי ממשל ונציגי חברות ותאגידים לשם חיזוק קשרי הסחר בין המדינות.

שרת הכלכלה אורנה ברביבאי חותמת על הסכם הסחר החופשי בין ישראל לאמירויות. גדעון שרון,
שרת הכלכלה אורנה ברביבאי עם סיום המשא ומתן על ההסכם, באפריל/גדעון שרון

"זהו ביקור בעל חשיבות אסטרטגית ליחסים הכלכליים בין מדינת ישראל לאיחוד האמירויות הערביות, במסגרתו אחתום על הסכם הסחר החופשי ואקדם שורה של שותפויות כלכליות", מסרה ברביבאי. "יחד נסיר חסמים ונקדם סחר מקיף וטכנולוגיות חדשות, שיהוו בסיס איתן לדרכנו המשותפת, יתרמו לרווחת האזרחים ויקלו על עשיית עסקים. מדובר בהסכם סחר חופשי, מלא, ראשון, אל מול מדינה ערבית, המתקיים זמן קצר כל כך לאחר כינון היחסים הדיפלומטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully