וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד בבה"ד 1: "אויבינו צריכים לדעת שאנחנו חזקים, מתוחכמים וקשוחים יותר מהם"

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 19:13

רה"מ ושר הביטחון נאמו בטקס סיום קורס קצינים קרביים בבסיס בדרום. לפיד קרא לאחדות והסביר כי "העוצמה הישראלית היא העוצמה של הביחד". גנץ איים ישירות על חיזבאללה: "ארגון הטרור צריך להבין שהשליחות שהוא מבצע בשם איראן - עלולה להפוך לקטלנית"

לפיד: "אויבינו צריכים לדעת שאנחנו חזקים, מתוחכמים וקשוחים יותר מהם"/צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ נאמו הערב (חמישי) בטקס סיום קורס קצינים קרביים בבה"ד 1. ראש הממשלה אמר כי "ישראל חזקה מכל אויביה, ואנחנו לא נהסס להפעיל כוח כדי לשמור על שלום אזרחינו. אויבינו צריכים לדעת שבכל רגע נתון אנחנו חזקים יותר, מתוחכמים יותר, קשוחים יותר מהם".

בנוסף, לפיד קרא לאחדות בתוך החברה הישראלית. "אויבינו צריכים לדעת עוד דבר - אנחנו מתייצבים מולם יחד. החברה הישראלית חזקה יותר מכל ויכוח, העוצמה הישראלית היא העוצמה של הביחד", הסביר ראש הממשלה. "המשימה שלנו כחברה היא להחזיר את האמון בדמוקרטיה, בצה"ל, במשטרה, בבית המשפט, ובעיקר להחזיר את האמון שלנו אחד בשני".

ישיבת ממשלה ראשונה בהובלת ראש הממשלה יאיר לפיד, 3 ביולי 2022. מארק ישראל סלם, אתר רשמי
קרא לאחדות. לפיד/אתר רשמי, מארק ישראל סלם

שר הביטחון נקט גישה יותר תקיפה, ואיים ישירות על חיזבאללה. גנץ הזכיר כי בשבוע שעבר היו ניסיונות כושלים של חיזבאללה לשגר כטב"מים נוספים לאסדת הגז "כריש". "מדינת ישראל יודעת להגן על נכסיה היטב, וחיזבאללה צריך להבין שהשליחות שהוא מבצע בשם איראן - עלולה להפוך לקטלנית שתפגע קודם כל באינטרסים של אזרחי לבנון", אמר. "מדינת לבנון, היא שנושאת באחריות לעצור את התוקפנות האיראנית משטחה הממומשת על ידי חיזבאללה".

בשבוע שעבר יירט צה"ל כטב"ם נוסף של חיזבאללה, שעשה את דרכו לאסדת הגז "כריש" - כך הודיע אתמול דובר צה"ל. הכטב"ם הופל במרחב הימי של לבנון ולא נשקף איום או סכנה לאסדה. לוואלה! נודע כי חיל האוויר הוקפץ גם קודם לכן, בעקבות מודיעין שהתקבל על פעילות נוספת של חיזבאללה נגד אסדת הגז. על פי גורמי ביטחון, מטוסי קרב הוזנקו למקום גם השבוע, בשל שיגור כטב"מים של חיזבאללה.

ביום שבת יירט צה"ל שלושה כלי טיס לא מאוישים של חיזבאללה, שעשו את דרכם לעבר אסדת הגז, בשטח המים הכלכליים של ישראל. כלי הטיס העויינים הגיעו סמוך לשעה 15:00 מכיוון לבנון, מעל הים התיכון, לעבר האסדה, ויורטו על ידי מטוסי קרב וספינת טילים. לראשונה, ספינות חיל הים השתתפו ביירוט, שבצה"ל מגדירים כהצלחה, באמצעות שיגור טיל ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully