וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בחקירת אירוע הדקירה בגבעת שמואל, חשוד פלסטיני נעצר

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 21:12

החשוד נעצר על ידי המשטרה ושב"כ, לאחר שאתמול פתחו גורמי הביטחון בסריקות אחר התוקף שדקר את יצחק דהן, תושב בני ברק בן 46 כשהלך על גשר להולכי רגל מעל כביש גהה. מצבו של דהן מוסיף להיות בינוני

בווידאו: גבר נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, 5 ביולי 2022/מד"א

פלסטיני החשוד בדקירת הישראלי בגבעת שמואל נעצר והועבר לחקירת שב"כ - כך עדכנו הערב (רביעי) שב"כ והמשטרה. יצחק דהן, הישראלי שנדקר, הותקף על ידי האלמוני אתמול בזמן שהלך על גשר להולכי רגל בין בני ברק לגבעת שמואל. הוא פונה לבית החולים במצב בינוני, שם הוא עדיין מאושפז.

"ראיתי שהוא הכניס יד לשקית והייתה לי תחושה שמשהו לא טוב עומד לקרות", שחזר הבוקר דהן את התקרית. "הייתי בדרך לבית הכנסת, תוך כדי שהוא נתן לי מכה הוא מלמל משהו. תודה לעם ישראל על החיזוקים, התפילות וההתעניינות - זה מחזק".

אשתו של יצחק, יעל, הוסיפה כי חבטו בבעלה בראש. "הנס הוא שאחרי שהוא הכה אותו הוא עזב אותו, מישהו שעבר על הגשר הזמין אמבולנס", תיארה. "נקווה לבשורות טובות והחלמה מהירה".

יצחק דהן, נדקר כשצעד על גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל לכיוון בני ברק, בי"ח שיבא תל השומר, 6 ביולי 2022. קרין שגיא
"היתה לי תחושה שמשהו לא טוב עומד לקרות". דהן, הבוקר/קרין שגיא

לפני שבוע ניסה פלסטיני, תושב אזור בית לחם בשנות ה-20 לחייו, לדקור בסכין שוטרים המוצבים באחד משערי הר הבית בעיר העתיקה בירושלים. משלא הצליח במעשה, הוא נמלט חזרה אל מתחם הר הבית. כוחות משטרה ומשמר הגבול החלו בסריקות אחר החשוד במטרה לאתרו, ולאחר כשעה של חיפושים עצרו אותו.

לפני כחודשיים עצרה המשטרה פלסטיני בן 22 חמוש בגרזן באזור השומרון, בחשד שתכנן לבצע פיגוע דקירה. מחקירת המקרה עלה כי החשוד הסתובב באזור במשך כשעה וחיפש ישראלים העומדים לבדם כדי לפגוע בהם. בחיפוש ברכבו של הפלסטיני נמצא מכתב התאבדות, בו נכתב כי הוא בדרכו לבצע פיגוע "נקמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully