וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

56 מאורחי המלון באילת כבר דיווחו על תסמיני תחלואה, הבדיקות במטבח יצאו תקינות

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 18:40

משרד הבריאות עדכן על עלייה משמעותית במספר האורחים שדיווחו על התסמינים בזמן שהותם בבית המלון דן שבעיר, רובם לא נזקק לטיפול רפואי. דגימות מזון נשלחו לבדיקה במעבדה ונפתחה חקירה אפידמיולוגית

בווידאו: מנכ"ל דן אילת מתייחס לשד להרעלת המזון במלון/מערכת וואלה!

מספר הדיווחים על האורחים שסבלו מכאבי בטן בזמן שהותם במלון דן באילת עלה ל-56 מקרים - כך עדכן היום (רביעי) משרד הבריאות. הבדיקות שנערכו במטבח המלון, הן אתמול הן היום, יצאו תקינות; דגימות מזון נשלחו לבדיקה במעבדה ונפתחה חקירה אפידמיולוגית.

מרבית בני האדם שדיווחו על כך שסבלו מכאבי בטן והקאות לא נזקקו לקבלת טיפול רפואי. משרד הבריאות הנחה להמשיך לנטר ולדווח על מקרים חשודים, וימשיך להנחות את המלון בהתאם לממצאי החקירה, שעדיין בעיצומה, ולעדכן את הציבור במידת הצורך.

מלון דן אילת. Shutterstock, ShutterStock
56 מקרים של כאבי בטן והקאות. מלון דן באילת/ShutterStock, Shutterstock

אתמול התגלה כי 15 אורחים דיווחו על התסמינים. מהמלון נמסר כי "אנו מצרים מאוד על שכמה מאורחי המלון נזקקו לטיפול. שלחנו מדגמים מהמזון לבדיקה ואנו נמצאים בקשר שוטף עם משרד הבריאות. המלון נמצא בתפוסה מלאה ואנו מאחלים בריאות לכולם".

גיא אדירן, מנכ"ל מלון דן אילת, הדגיש צוות המלון נמצא "בקשר אישי עם האורחים, הגשנו להם סיוע כמתבקש ואנחנו מקווים שכולם יחזרו לבריאות איתנה, נעדכן ברגע שיתקבלו תוצאות הבדיקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully