וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה אמור להיות השבוע הכי כיפי במלון היוקרה באילת - והוא נגמר בהקאות"

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 0:41

האורחים במלון דן בעיר תיארו כי הם ממשיכים לסבול מבחילות וחשים ברע. "אנשים שוכבים בחדר ולא מסוגלים לצאת", סיפרה אחת האורחות. "אנשים בקבלה כועסים - אנחנו מקווים שהמלון יקח אחריות", הצטרפה נוספת. דגימות מזון נשלחו לבדיקה במעבדה ונפתחה חקירה אפידמיולוגית

מלון דן אילת. Shutterstock, ShutterStock
"מקווים שיקחו אחריות", דן אילת/ShutterStock, Shutterstock

אחת האורחות במלון דן אילת סיפרה היום (רביעי) כי היא עדיין חשה ברע. "אני במלון שוכבת במיטה, התחילו בחילות לי ולאחותי", תיארה. אתמול דיווחו 15 אורחים במלון כי הם סובלים מהקאות וכאבי בטן. היום, לדבריה של האורחת, המספר כבר עלה ליותר מ-50. "אנשים שוכבים בחדר ולא מסוגלים לצאת", הוסיפה.

"כל שנה אנחנו בכנס רואי חשבון כל המשפחה, זה אמור להיות השבוע הכי כייפי - אבל כבר ביום השני כאן הבת שלי התחילה להקיא", היא ממשיכה לספר. "כל היום היא הייתה במיטה. נפתחה קבוצת וואטספ 'מקיאים באילת'. אנחנו לא יודעים ממה זה קרה".

רונית, אורחת נוספת במלון הצטרפה לדברים ואמרה כי לדעתה יש כבר מאה אנשים שסובלים מהתסמינים. "יש תחושה מוזרה, מדובר מלון אחד הטובים באילת ואנחנו מקווים שהמלון יקח אחריות", אמרה. "הבן שלי והאחיין שלי לא הצליחו לקום מהמיטות. חשבתי שזה משהו נקודתי אצלנו, ירדתי ללובי וראיתי המון אנשים בקבלה כועסים - הם התלוננו. נפתחה קבוצת וואטספ ויש בה כבר 90 משפחות"

משרד הבריאות ערך בדיקה במטבח המלון, שלאחריה נמסר כי "ממצאיה, נכון לרגע זה, תקינים". דגימות מזון נשלחו לבדיקה במעבדה ונפתחה חקירה אפידמיולוגית. משרד הבריאות הנחה להמשיך לנטר ולדווח על מקרים חשודים, ומסר כי "ימשיך להנחות את המלון בהתאם לממצאי החקירה שעדיין בעיצומה ולעדכן את הציבור במידת הצורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully