וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמפניות ב-1,200 וסיגרים ב-700 שקל ליחידה: המתנות שקיבלו הזוג נתניהו

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 13:54

הדס קליין, העוזרת האישית של מילצ'ן, סיפרה בעדותה בתיק 1000 על המתנות שהעניק איש העסקים לזוג נתניהו, דוגמת שמפניות מסוג דום פריניון, וסיגרים מסוג סיגלו וקוהיבה - שעקב מחירם הגבוה נקנים בעיקר בקובה. "הבאנו את השתייה בשישיות, ביבי אהב לטבול בליקר את הסיגר"

בווידאו: החלה עדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן/צילום: רוני כנפו

סיגרים מסוג סיגלו 5 ו-6, קוהיבה 54-56, ושמפניות דום פריניון ומואט ורוד - אלו המתנות שקיבלו שר ובנימין נתניהו מארנון מילצ'ן ומג'יימס פאקר, על פי עדותה של העוזרת האישית של מילצ'ין, הדס קליין, בתיק 1000 (פרשת המתנות).

קליין העידה הבוקר (שלישי) במסגרת דיון ההוכחות בתיק 1000 וסיפרה על מערכת היחסים בין פאקר, מילצ'ן וראש הממשלה לשעבר. במהלך עדותה התייחסה קליין רבות למתנות אותן נדרשו להביא לזוג נתניהו, אותם היו מגישים לרוב קליין ונהגו של מילצ'ין, יונתן חסון.

"תמיד היו מביאים את השמפניות בקולר, מזוודה עם הרבה קרח, שישייה שאפשר לשתות", סיפרה קליין, "בהתחלה הזמנו את דום פריניון שעולה בערך 1,200 שקלים לבקבוק." קליין סיפרה כי לאחר מכן הכירה את יבואן השמפניות, וכי הצליחה להשיג אותן בזול יותר, מפני שקנתה כמויות גדולות. "הוא הוזיל לנו משמעותית את המחיר ל-730 שקלים לבקבוק במקום 1,200".

שמפנייה דום פרניון. ShutterStock
"היינו מביאים את השמפניות בשישיות, במזוודה עם קרח"/ShutterStock

קליין סיפרה כי בשלב מסויים ביקש מילצ'ין שיתחילו לקנות במפניה מסוג מואט ורוד, מפני שגם אישתו, אמנה, אוהבת לשתות אותה. "לדעתי קיבלנו אותם ב-200 ומשהו במקום ב-400 ומשהו שקלים כי קנינו כמויות".

לאחר מכן סיפרה קליין על הסיגריות שניתנו לבנימין נתניהו. "הוא ביקש סיגלו 5 או 6, וקוהיבה 54-56". מחירם של סיגרים מסוג סיגלו הם בין 360-400 שקלים ליחדיה, וסיגרים מסוג קוהיבה כ-700-760 שקלים ליחידה, על פי חנות "סמוקר".

קליין סיפרה כי נתניהו דרש את הסיגרים האלו ספציפית. "באחת הפעמים בבית ינאי ישבתי בחוץ מר נתניהו הגיע אלי עם חבק מסיגר שהוא הוריד, חוט מגולגל והוא אמר לי זה הסוג שהוא רוצה. שמרתי את החוט בארנק, כשנסעתי לקובה חיפשתי אותו כי קשה להשיג".

עוד בוואלה!

העוזרת של מילצ'ן: "פאקר אמר לנו לא לחסוך בכלום לגבי מה שבני הזוג נתניהו מבקשים"

לכתבה המלאה
סיגר קוהיבה. ShutterStock
כ-700 שקלים ליחידה, סיגר קוהיבה 54/ShutterStock

עוד סיפרה קליין כי ניסתה למצוא פיתרון למחירי הסיגרים היקרים, ומצאה חנות בהרצליה בשם "הקבינט" ובה מכרו סיגרים יותר פשוטים ולא ממותגים. היא סיפרה כי "בפעם הראשונה זה עבד", אבל לאחר מכן אמרה שנתניהו סירב לקבל את הסיגריות האלו, ודרש את אלו הממותגות.

היא הוסיפה כי היו מעניקים לנתניהו ליקר מסוג "קוונטרו", מפני שהיה אוהב לטבול את הסיגרים בליקר. קליין סיפרה כי באחת הפעמים קיבלו טלפון מבנימין נתניהו הדורש את הליקר, אולם אז להם המלאי. היא סיפרה כי מצאו חנות בבית ינאי שפתוחה בשישי ונסעו משם לקיסריה כדי להביא לו את הליקר. עוד סיפרה קליין כי זה לא היה המקרה היחיד מסוג זה ולעיתים אף היו צריכים לנסוע עד עד ירושלים ומשם לקיסריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully