וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיפק אקדח שלא רשום במאגרים": אישום בפרשת רצח הסב ברמת גן

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 20:08

הרצל שמאמי בן ה-70 נאשם שסיפק לחשוד ברצח אקדח ותחמושת, ששימשו אותו כדי לירות למוות ביוסף יוספיה שעה לאחר מכן. בבקשת המעצר טכנה הפרקליטות כי יש במעשיו "כדי להעיד על הסיכון הנשקף ממנו לביטחון הציבור". בעבר טען עורך דינו של שמאמי כי אין קשר בינו לבין המנוח

בווידאו: בנותיו של יוסי יוספיה מספידות אתו/צילום: אורי סלע וקרין שגיא

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום כתב אישום נגד הרצל שמאמי (70) מחדרה, בגין עבירות נשק. זאת בעקבות החשד שסיפק את הנשק ששימש לרצח יוסף יוספיה ברמת גן.

מכתב האישום שהוגש ע"י עו"ד ליהי מלצמן, עולה כי הנאשם סיפק לא.א, החשוד ברצח יוספיה, אקדח וכדורי אקדח. זמן קצר אחרי פגישתו עם הנאשם ירה א.א למוות ביוספיה באמצעות האקדח והתחמושת שאותם סיפק שמאמי.

בבקשת המעצר ציינה עו"ד מלצמן יש במעשיו של שמאמי "כדי להעיד על הסיכון הנשקף ממנו לביטחון הציבור בכללותו, עת סיפק אקדח שאינו רשום במאגרים ומקורו אינו ידוע, לרבות מחסנית המכילה כדורים וקופסה ובה 38 כדורי אקדח נוספים, שבחלוף כשעה מעת הספקתם שימשו לרצח של אדם".

הארכת מעצר לחשוד ברצח אבי כלתו, בימ"ש השלום תל אביב, 19 ביוני 2022. אבשלום ששוני, מעריב
הארכת מעצר לחשוד ברצח יוספיה, 19 ביוני, 2022/מעריב, אבשלום ששוני

יוספיה נורה למוות לפני כשלושה שבועות ברמת גן ככל הנראה בידי אבי חתנו, תושב פתח תקווה בן 70, כשהרקע לירי הוא סכסוך גירושין בין ילדיהם, בעניין משמורת על הנכדים. עורך דינו של החשוד ברצח אמר בדיון לאחר מעצרו כי את הנשק שבו ירה הוא מצא לפני כעשר שנים בעיר חדרה, וכי הוא סבר שהנשק לא עובד.

שי לוי, עורך דינו של החשוד טען בעבר כי אין בקשר בינו לבין המנוח. "מיוחס ללקוח שאני מייצג חשד של מסירת נשק אבל המשטרה לא מוסרת את הנשק המדובר ולכן, יש לגביו סימן שאלה גדול", אמר עורך הדין. עוד אמר "למה המשטרה לא אומרת את סוג הנשק? אם היא מתקשה להגיד יכול להיות שמדובר באקדח אוויר, ואז לא מדובר בנשק של מרשי".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully