וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל מחלון בניין: ילד ישראלי בן 7 נהרג בזמן חופשה בברצלונה

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 22:41

הילד ומשפחתו, תושבי הדרום, שהו בדירת תיירים בשכונת אישמפלה שבעיר. הילד, ככל הנראה, לא שם לב שחלון הדירה פתוח, מפני שהיה מוגף בווילון, ונפל מגובה של ארבע קומות. ממשטרת קטלוניה נמסר כי על אף שככל הנראה מדובר בתאונה, נסיבות המקרה נבדקות

ילד ישראלי בן 7 נהרג היום (שני) לאחר שנפל מחלון בניין בברצלונה שבספרד. משרד החוץ מסר כי מכיר את המקרה, וכי הקונסול מסייע.

לפי העיתון הספרדי "ארה" הילד נפל מהמרפסת בקומה רביעית בשכונת אישמפלה בברצלונה, שם שהתה משפחתו בדירת תיירים. ממשטרת קטלוניה נמסר כי הם כבר מבצעים את ההליכים הנדרשים מול שגרירות ישראל בברצלונה.

עוד מסרה ממשטרת קטלוניה כי למרות שכל הראיות מצביעות על תאונה, נסיבות המקרה נבדקות. שירותי הרווחה של מועצת עיריית ברצלונה מסרו כי ליוו את משפחתו של הילד בכל עת, והציעו להם תמיכה פסיכולוגית.

כוחות משטרת קטלוניה בסמוך לעצרת בעיר ברצלונה, 27 באוקטובר 2017. רויטרס
"מבצעים את ההליכים הנדרשים מול שגרירות ישראל", משטרת קטלוניה/רויטרס

משפחתו של הילד, המתגוררת הדרום, יצאה מהארץ לפני כשבוע, טיילה בהרי הפירנאים הנמצאים בין ספרד לצרפת, והגיעה אמש לברצלונה. גורם המכיר את האירוע סיפר לוואלה! כי הילד ישן סמוך לחלון, שהיה פתוח אך מוגף בווילון. ככל הנראה, הוא לא ראה שהחלון פתוח - ונפל. המשפחה הייתה אמורה לשוב ארצה ביממה הקרובה.

קאזה מילה, בניין אותו עיצב אנטוני גאודי בעיר ברצלונה. ShutterStock
נפל מהקומה הרביעית בבניין בשכונת אישמפלה, בברצלונה/ShutterStock

הרב מאיר שמעון בר חן, רבה של העיר ברצלונה ומפקד זק"א שם, אמר לוואלה! כי הרשויות מתעקשות על נתיחת הגופה ולפיכך הטסת הגופה לארץ צפויה להתעכב עוד כמה ימים. ובינתיים סודרה למשפחה לבקשתה דירה חלופית בה תשהה. "אנחנו מסייעים למשפחה ככל שניתן בשעתה הקשה", אמר.

אחיו של האבא סיפר לוואלה!: "אנחנו מחכים לנתיחה אחרי המוות שאמורה להתבצע שם. מדובר בבן האמצעי, מבין שלושת ילדיהם. ההורים תמיד דואגים לילדים. מדובר בטרגדיה נוראית שלא יודעים איך להתמודד איתה, אנשי חב"ד עוזרים לנו. אני מבקש מכל האנשים שלא יודעים מה באמת קרה שלא תהיה ידם קלה על המקלדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully