וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אקדח ו-3 מחסניות מלאות: 5 נעצרו בחשד שהיו בדרכם לחסל חברי כנופייה יריבה

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 8:44

המשטרה סיכלה ניסיון חיסול בכפר בענה שבגליל. זאת, על רקע רצח של תושב הכפר בסוף השבוע האחרון - בעקבות סכסוך בין העבריינים. החשודים יובאו לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך מעצרם

תיעוד מצלמת אבטחה מהרצח בבית ג'אן/לפי סעיף 27א' לרשתות החברתיות

המשטרה סיכלה אתמול (שבת) ניסיון חיסול באמצעות אקדח מסוג גלוק בכפר בענה שבגליל. שני חשודים נעצרו בתוך רכב ובתוכו אקדח ושלוש מחסניות מלאות. נוסף לשניים, בני 23 ו-29 תושבי המועצה המקומית נחף שבגליל, נעצרו עוד שלושה חשודים נוספים תושבי הכפר בענה - על רקע אותו סכסוך. חמשת החשודים יובאו היום לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך מעצרם.

הסיכול בוצע על רקע אירוע ירי בכפר ביום שישי האחרון. בן 23 תושב הכפר נפצע אנוש מירי בפלג גופו העליון. הוא הובא למרכז הרפואי לגליל על ידי חיאן לקבלת טיפול רפואי - אך שם בהמשך לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירת המקרה. כמו כן, נמסר מהמשטרה כי נתפס רכב ובו נשק החשוד במעורבות באירוע וכי הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים.

שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי משמר הגבול עצרו שני חשודים מנחף כשהם חמושים באקדח מסוג גלוק ושלוש 3 מחסניות מלאות. דוברות משטרת ישראל
"היו בדרכם לחסל חבר כנופייה יריבה". האקדח שנתפס/דוברות משטרת ישראל

ביום שישי האחרון, אחיו של ראש מועצת בית ג'ן לשעבר נורה למוות בשטח היישוב שבגליל העליון. הנרצח הוא בסאם קבלאן, בן 40. לפני שש שנים נרצח אחיו, חוסיין. אחיהם, ביאן, היה אז ראש המועצה המקומית בית ג'ן.צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. גבר נוסף נפצע קשה באירוע, ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. המשטרה חוקרת את הנסיבות.

שעות לאחר המקרה, צעיר בן 28 נורה למוות בבענה שבגליל. צוותים של טיפול נמרץ חיאן טיפלו בצעיר, עלי חסארמה תושב המקום, והוא פונה למרכז הרפואי לגליל במצב אנוש. כעבר זמן קצר קבעו הרופאים את מותו. חסארמה הוא הקורבן ה-15 בסכסוך דמים עקוב מדם שנמשך זה שבע שנים בין שני פלגי משפחה מבענה. בתקרית הערב צעיר נוסף נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully