וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוקת בת חצי שנה מטבריה נפצעה קשה לאחר שנפל עליה בסיס של מיטה

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 14:19

בסיס המיטה היה מושען על קיר, ובזמן מעבר דירה נפל על התינוקת. מבית החולים פוריה נמסר כי התינוקת סובלת מקרע בכבד, מצבה אינו יציב, וכי היא נכנסת לחדר ניתוח. מוקדם יותר היום נהרגה תינוקת, גם היא בת חצי שנה, לאחר שנשכחה ברכב באלעד

תינוקת בת כחצי שנה נפצעה היום (חמישי) באורח קשה בטבריה, כשנפל עליה בסיס של מיטה. בסיס המיטה היה מושען על קיר, ונפל בזמן מעבר דירה של המשפחה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לתינוקת טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים פוריה הסמוך.

מבית החולים נמסר כי התינוקת סובלת מקרע בכבד, מצבה אינו יציב, והיא מועברת כעת לחדר ניתוח. בהמשך, עוד נמסר כי היא תועבר בהמשך לבית החולים רמב"ם בחיפה.

ניידת מד"א בזירת השריפה באשדוד. מד"א
תינוקת נפצעה קשה בזמן מעבר דירה/מד"א

במקביל, מותה של תינוקת כבת חצי שנה נקבע היום באלעד, לאחר שנשכחה ברכב . צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותה במצב אנוש לבית החולים שניידר בפתח תקווה תוך פעולות החייאה, ושם כעבור זמן קצר נקבע מותה.

התינוקת שהתה ברכב במשך כשלוש שעות. חובשי רפואת חירום במד"א יהודה פוריס ויונתן דדון סיפרו כי כשהגיעו למקום הייתה המולה גדולה סביב הרכב. "הביאו אלינו תינוקת שהייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה, וחמה מאוד למגע לאחר ששהתה זמן ממושך ברכב סגור".

"מיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה מתקדמות שככלו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות תוך כדי שאנחנו מקררים אותה", פירטו החובשים, "הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבה קריטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully