וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בעיר העתיקה: חשוד ניסה לדקור שוטרים

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 22:02

החשוד, פלסטיני בשנות העשרים לחייו, הגיע אל אחד משערי העיר העתיקה בעיר וניסה לדקור את השוטרים המוצבים בעיר ללא הצליחה. כוחות המשטרה סרקו את האזור, ולאחר כשעה תפסו את החשוד

בווידאו: זירת ניסיון הפיגוע בירושלים/שימוש לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

פלסטיני תושב אזור בית לחם בשנות העשרים לחייו הגיע הערב (שלישי) אל שער מגל'ס, אחד משערי הר הבית בעיר העתיקה בירושלים, וניסה לדקור את שוטרים המוצבים במקום בסכין.

מכשלא הצליח הצעיר הפלסטיני לפגוע בשוטרים המוצבים, נמלט חזרה אל מתחם הר הבית. וחות משטרה ומשמר הגבול שבמקום החלו בסריקות אחר החשוד במטרה לאתרו. לאחר כשעה של חיפושים, עצרו השוטרים את החשוד. כמו כן, פתחה המשטרה בחקירת המקרה.

זירת ניסיון הפיגוע בסמוך להר הבית 28 ביוני 2022. עוז פבר, TPS
זירת נסיון פיגוע דקירה בירושלים/TPS, עוז פבר

לפני כחודש וחצי, עצרה המשטרה פלסטיני בן 22 חמוש בגרזן, באזור השומרון בחשד שתכנן לבצע פיגוע דקירה. מחקירת המקרה עלה כי החשוד הסתובב באזור במשך כשעה וחיפש ישראלים העומדים לבדם, כדי לפגוע בהם עם הגרזן שברשותו. בחיפוש ברכבו של הפלסטיני נמצא מכתב התאבדות, בו נכתב כי הוא בדרכו לבצע פיגוע "נקמה".

עוד בוואלה!

3 מקרובי משפחתו של הפלסטיני שנדקר למוות סמוך לאריאל נעצרו

לכתבה המלאה
הסכין ששימשה את המחבל בניסיון פיגוע בעיר העתיקה בירושלים. דוברות משטרת ישראל
הסכין ששימשה את המחבל/דוברות משטרת ישראל

"עירנותם של השוטרים והחתירה למגע מנע ככל הנראה פיגוע גדול", מסר מפקד המרחב, נצ"מ חיים סרגרוף. יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, אמר בתגובה ללכידת המחבל כי "בסופו של יום מלחמה בטרור היא לא רק תפיסת מחבלים בצמתים אלא פעילות התקפית ומיגור הטרור בערים ובכפרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully