וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא נהרג בחופשת השחרור של ילדיו בתאילנד: "טרגדיה נוראה"

עודכן לאחרונה: 28.6.2022 / 9:21

בלטר בן 52 מכפר סבא נהרג בתאונת אופנוע במהלך חופשה משפחתית בתאילנד, שם חגג את שחרור שני ילדיו התאומים מהצבא. משרד החוץ והשגריר בבנקוק מסייעים בהעברת הגופה חזרה לארץ. אימו כתבה על מותו הטראגי: "לא יכולה להאמין שגם לנו זה קרה"

גיורא בלטר, נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד 27 ביוני 2022. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
בלטר/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

גיורא בלטר, ישראלי בן 52, נהרג אתמול (ראשון) בתאונת אופנוע במהלך חופשה משפחתית בתאילנד, שם חגג עם ילדיו את חופשת השחרור שלהם מהצבא. "הלב מתפוצץ, לא יכולה להאמין שגם לנו זה קרה", כתבה אימו בפוסט בפייסבוק.

ככל הידוע בלטר נפצע קשה בראשו בתאונה, ופונה בסירה מקופנגן לקוסומוי, אולם לא הספיק לקבל טיפול רפואי, והרופאים נאלצו לקבוע את מותו. "אנחנו לא יודעים הרבה על הנסיבות", סיפר לוואלה! חמו, ציבי שפרינגר. "זו טרגדיה נוראה. הוא היה איש נפלא, נדיר, טוב לב ואהוב על כל מי שהכיר אותו. קיבלנו את בשורת האיוב הזו הבוקר בכאב רב. זו תאונה שקטעה חופשה שהייתה אמורה להיות מעין חופשת שחרור לבן ולבת שלו, תאומים בני 21. הוא היה כל כך מאושר".

פוסט אחרון שכתב גיורא בלטר יומיים לפני שנהרג בתאונת אופנוע בתאילנד. בפוסט נראה הקטנוע ששכר ואיתו נהרג, 27 ביוני 2022. ., צילום מסך
הפוסט האחרון שכתב בלטר, ובו הקטנוע איתו נפגע בתאונה/צילום מסך, .

"היינו חברים מגיל אפס, גן-יסודי-תיכון", סיפרה לוואלה! גילית לוי, "היה אדם מקסים וצנוע. איש שקט. תמיד היה האוזן קשבת. כולנו לא מעכלים. זו אבדה גדולה למשפחה וגם לחברים. מחכים שאשתו והילדים יגיעו לארץ כדי לקבוע מועד להלוויה" .

"גיורא היה אדם עם המון נתינה ואבא מושלם שתמיד דאג לכולם", מספרת חברת הילדות שלו חלי אריה כנפו מנתניה, "יש לנו קבוצה של חברים מימי בית הספר היסודי וכולנו המומים מהבשורה המרה. היינו מחוברים מאוד עד היום. אמא שלו תמיד הייתה אומרת לי 'את הכלה שלי' ועד היום אנחנו צוחקות על זה".

עוד בוואלה!

תיירת ישראלית טבעה למוות בשארם א-שייח שבסיני במהלך חופשה משפחתית

לכתבה המלאה
גיורא בלטר, ישראלי בן 53 מכפר סבא, נהרג בתאונת אופנוע במהלך חופשה משפחתית בתאילנד. פוסט שכתבה אימו על מותו, 27 ביוני 2022. ., צילום מסך
הפוסט שכתבה אימו של גיורא/צילום מסך, .

בלטר שהתחיל את הקריירה המקצועית שלו כעובד סוציאלי היה פסיכותרפיסט קליני, שבשנים האחרונות עסק הרבה בטיפול בגברים, והנחה קבוצות של אחים שכולים מטעם משרד הביטחון. הוא נולד וגדל בנתניה, נמנה על קבוצת היסוד של היישוב שמשית בצפון, אותו תכנן חמו ציבי שפרינגר, והתגורר בכפר סבא, שם ייקבר. טרם נודע מועד הלוויתו.

משרד החוץ, המחלקה לישראלים בחו"ל והשגריר בבנגקוק מכירים את האירוע ומסייעים בהעברת הגופה לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully