וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת ישראלית טבעה למוות בשארם א-שייח שבסיני במהלך חופשה משפחתית

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 17:31

אורית פלד, בת 49 מפרדסיה, שהתה בעיר הנופש שבדרום חצי האי סיני יחד עם בעלה. "היא לא הייתה מוותרת על צלילות", סיפר בדמעות. "עמדתי על המזח וראיתי שמשהו קרה, היא קיבלה התקף אפילפטי מתחת למים"

פעולות החילוץ בירדן/מד"א

תיירת ישראלית טבעה למוות לפני יומיים (שישי) בשארם א-שייח שבדרום חצי האי סיני. התיירת - אורית פלד, בת 49 מפרדסיה - נפשה במקום יחד עם בעלה. משרד החוץ סייע בהעברת גופתה, שהגיעה לישראל.

בעלה של אורית סיפר כי היא נהגה לנסוע לשארם לפחות שלוש פעמים בשנה. "היא מאוד אהבה לצלול ולטייל בעולם", סיפר. "היא צוללת 25 שנה ולמרות האפילפסיה לא הייתה מוכנה לוותר על הצלילה. היא הייתה אחראית ותמיד צללה עם מדריך". עוד סיפר כי נסעו לחופשה יחד עם חברים. "זו הפעם השנייה שהצטרפתי אליה", אמר. "הלכנו לחוף וצללנו עם שנורקלים. היא רצתה שאכנס איתה ואראה ממה היא כל כך מתלהבת ואני פחדתי אבל רציתי לרצות אותה. אחרי כמה דקות היה לי קשה אז יצאתי והיא רצתה להמשיך.

"עמדתי על המזרח וראיתי שמשהו לא בסדר. אמרתי למציל ששרק לה והיא לא הגיבה. הוא קפץ למים עם עוד מישהו והוציאו אותה. מסתבר שהיא קיבלה התקף אפילפטי וכשהוציאו אותה יצא לה קצף מהפה. היא שתתה המון מים ולא היה באזור שום ציוד הצלה. המצילים לא ידעו לעשות החייאה. לאמבולנס לקח שעה להגיע והוא הגיע בלי ציוד הצלה מתאים. אחרי שעה וחצי או יותר היא הגיעה לבית החולים והצליחו להחזיר לה דופק לפחות לכמה שעות. כנראה שזה לא הספיק ולקראת הבוקר היא נפטרה".

אורית פלד. מתוך פייסבוק, צילום מסך
טבעה למוות במהלך חופשה. פלד/צילום מסך, מתוך פייסבוק

לפני יומיים, אורן ברזילי, ישראלי תושב תל אביב בן 47, התמוטט ומת במהלך משחק כדורסל בבולגריה. המשחק בו השתתף התקיים כחלק מטורניר כדורסל למקומות עבודה בו השתתפו כ-400 ישראלים מחברות ישראליות שונות, בהן חברתו של ברזילי, כלל ביטוח ופיננסים. סיבת המוות טרם התבררה, וככל הנראה לא היו לו מחלות רקע.

במשרד החוץ מכירים את המקרה והקונסול המקומי מסייע בשחרור הגופה והטסתה לקבורה בישראל. בני משפחתו קיבלו הודעה על האסון, בהם אישתו שהינה עובדת החברה גם היא, ולה ולברזילי שלושה ילדים. בעקבות המקרה, הישראלים בטורניר הפסיקו את השתתפותם במשחקים כאות סולידריות, ורבים מהם יקדימו את שובם לארץ. מועד הלוויתו של ברזילי טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully