וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת שהעניקה לאפדאנס נועז לקצין תתחיל לדגמן בעירום?

2.7.2022 / 23:54

מאז שוורה מקולי, שוטרת טירונית במשטרת ניו יורק, תועדה מעניקה לסגן מפקד התחנה ריקוד לאפדאנס נועז במסיבת חג המולד, היא צברה עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. בעקבות פרסום תמונות נועזות יותר שלה, היא נקראה לפתוח חשבון OnlyFans - והיא בהחלט שוקלת זאת

שוטרת מעניקה לאפדאנס לקצין בכיר/Reddit

וורה מקולי, שוטרת טירונית במשטרת ניו יורק, שוקלת לפתוח חשבון OnlyFans אחרי שזכתה לתהילה ויראלית כשסרטון שלה מעניקה ריקוד לאפדאנס נועז לסגן מפקד התחנה במסיבת חג המולד הופץ ברשת.

וורה בת ה-27 עלתה לכותרת בדצמבר שנה שעברה כשסרטון שלה מעניקה ריקוד נועז לסגן מפקד מחוז 44, ניק מקגארי, הפך לוויראלי. אז היא הייתה מאוד נבוכה מהסרטון וטענה שאילו גבר היה עושה את זה - התקשורת והאנשים סביבו היו יותר סלחניים. היא גם הסתבכה אז עם אשתו של סגן המפקד, טענה שלא ידעה שהוא נשוי וביקשה את סליחתה של אשתו. ניק הועבר מאז לתפקיד אחר ווורה עברה לעבוד מהבית.

הסרטון הפך לסנסציה בן לילה וזיכה אותה בעשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות. לאחר ששיתפה לאחרונה תמונות מעט נועזות שלה בביקיני, מעריציה עודדו אותה לפתוח חשבון OnlyFans ולפרסם שם תוכן נועז בטענה שתוכל להפוך למיליונרית תוך חודשים בודדים בלבד - והיא אכן שוקלת זאת.

הנה הריקוד שהפך לויראלי:

בתמונה ששיתפה ב-23 ביוני נראית וורה, שהצטרפה לכוחות המשטרה בפברואר 2021, לבושה בשמלה אפורה צמודה ולצד התמונה הטקסט: "למקרה שאתם זקוקים למשהו לרכל עליו בצ'אט הקבוצתי".

פרופיל האינסטגרם שלה, שמאפשר גישה גם לחשבונות ה-Cash App ו-Venmo שלה, כבר נותן למעריצים דרך לתרום כסף ישירות לחשבון הבנק שלה, כך שכעת מעריציה גם רוצים לקבל תוכן אקסלוסיבי כדי להוציא עוד כספים מהארנק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

העוקבים רוצים עוד מזה:

ומזה:

"אני רק מחכה שהיא תפתח OnlyFans. עד אז אני ממתין כאן", כתב אחד העוקבים שלה ואחר הוסיף: "היא חייבת לפתוח OnlyFans. היא תהיה מליונרית תוך שישה חודשים". אדם נוסף כתב: "אני בטוח שהשוטר שקיבל ממנה ריקוד בטח מקלל את עצמו על כך שהוא נשוי לאישה אחרת". בתמונה אחרת שלה בביקני כתב משתמש בתגובה: "היא הייתה שוברת את הרשת אם היא הייתה פותחת OnlyFans".

סרטון ההתנצלות שלה:

אז היא גם התנצלה בפני הסגן ואשתו. כאן האישה מתעצבנת על כתב The Post:

לוורה מקולי כדאי מאוד לשקול זאת בחיוב, כי ימיה בכוחות המשטרה נראים ספורים. לפני קצת יותר מחודש היא הושעתה מתפקידה ללא שכר, לאחר שהגיעה יחפה וככל הנראה שיכורה לתחנת משטרה - והתווכחה בקולניות עם שוטרי תנועה שעצרו את גיסה על נהיגה בשכרות. נראה שהיא הולכת לספק לנו עוד הרבה כותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully