וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרת שהעניקה לאפדאנס לקצין נחשפת: אני נשפטת רק כי אני אישה

26.12.2021 / 23:36

"אם זה היה גבר שהיה עושה את זה, אני מרגישה שזה היה עובר כבדיחה וזהו": כך אמרה וורה מקולי בת ה-26, השוטרת שהריקוד הנועז שהעניקה למפקד שלה הפך לוויראלי. היא התנצלה בפניו ובפני אשתו והיא מקווה שתוכל לחזור לעבודה בלי שתודבק לה תווית "השוטרת שנתנה לאפדאנס"

השוטרת הטירונית ממשטרת ניו יורק שתועדה בשבוע שעבר כשהיא מעניקה לסגן מפקד התחנה ריקוד לאפדאנס נועז במסיבת חג המולד, נחשפה לראשונה בפנייה ובשמה, אמרה שהיא נבוכה מאז הפרסום וגילתה שלא חזרה לעבודה מאז שהסרטון דלף.

וורה מקולי בת ה-26 שסיפרה שהיא תמיד נהנית להיות "מסמר המסיבה" ואוהבת "לבלות", התנצלה בפני הבוס שלה ואשתו - והאשימה את התקשורת בסקסיזם כשציינה שהסרטון לא היה הופך לוויראלי וזוכה לכותרות ראשיות בעיתונים "לו גבר היה עושה את זה".

מקולי אמרה ל-TMZ: "אני מרגישה שזה קרה בעיקר בגלל שאני אישה, בגלל שהייתי לבושה כמו שהייתי, לבושה ובגלל שאני טירונית - אחרת הדברים היו נראים אחרת. אם זה היה גבר שהיה עושה את זה, אני מרגישה שזה היה יותר נחשב עניין מבדח וזה היה נשאר משהו פנימי - לעומת הפרסום שזה קיבל כפי שקרה איתי".

הסרטון שהפך לוויראלי

לטענתה היא לא ידעה שהממונה עליה היה נשוי והיא "באמת מצטערת" על ההשלכות של הריקוד - שגרם למפקדי המשטרה להעביר תפקיד את סגן מפקד מחוז 44 ניק מקגארי לסיורים ברכבת התחתית. "אני רוצה להתנצל גם בפני אשתו של הסגן. אני מצטערת באמת ואני מקווה שזה לא גרם יותר מדי נזק לנישואים או לחיים האישיים שלהם", היא אמרה. "אני יודעת שזה היה קשה. ראיתי את הכתבות וראיתי את התמונות בכל העיתונים. זה לא היה אמור להיות ככה. באמת לא ידעתי על נישואיך".

אשתו של הקצין, מליסה מקגרי, השתוללה וקיללה כשראתה ליד ביתם עיתונאי וצלם של הניו יורק פוסט ונאלצה להיות מוחזקת על ידי בעלה כשנשאלה על הכתבה שהופיעה בעמוד הראשי של הפוסט בו נראו תמונות מהסרטון של השוטרת מתחככת בחיקו של בעלה.

נגד מקולי עצמה, שהתחילה לשרת במשטרת ברונקס בפברואר השנה, לא ננקטו צעדים משמעתיים רשמיים, והיא סיפרה שהמפקדים שלה בתחנה "מרגישים רע" על התקרית ואיפשרו לה לעבוד מהבית השבוע.

"אני אשמח לחזור. זה קשה. אני מרגישה שיפוט ובושה - ואלה רגשות שלא צריכים להיות בגלל מקרה כזה", היא אמרה מבעד לדמעות. "אני חושבת שלא צריך לשפוט אותי בגלל ריקוד שעשיתי כשהייתי לא בתפקיד ולא במדים. זה היה אמור להיות כיף, רק בשביל ה'צחוקים' ואני מרגישה שהרסתי לגמרי את התדמית שלו בתור סגן, בתור בוס", אומרת מקולי בסרטון.

בעוד שהיא אמרה שהיא "לא זוכרת" מה בדיוק קרה שהוביל לריקוד הנועז, מקולי אמרה שאנשים מסביב אמרו לה: "את לא תעזי לעשות את זה", אז היא לקחה על עצמה את האתגר.

צפו בה מתנצלת ומספרת את מה שעובר עליה

"תפסתי את הסגן, הושבתי אותו, והענקתי לו לאפאדנס שנראה בכל העולם עכשיו. אני לא בטוחה מה קרה אחרי זה", היא סיפרה.

מקולי אמרה גם כי עמיתיה לעבודה תומכים בה ומאמינים שהסרטון "יצא מפרופורציות" ושכל הסיפור "יצא משליטה כל כך מהר".

לדבריה היא מאוד רוצה לחזור לעבוד, אבל יש לה דאגות: "עכשיו השם שלי שם בחוץ, התמונות שלי פורסמו. אני מרגישה שעכשיו בכל מקום שאלך אליו אנשים יידעו - אוי זאת ההיא שעשתה את הלאפדאנס. מי שאני בעבודה ומי שאני בחיים הפרטיים זה שני אנשים שונים. אני עדיין יכולה לפטרל ולעבוד כשוטרת ברחובות כמו שעשיתי פעם. אני חושבת שאסור לשפוט אותי רק בגלל ריקוד שעשיתי כשלא הייתי בתפקיד ולא במדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully