וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בימין על דברי סוקניק: "מופע אימים - מצטרף למסורת ארוכה של זלזול והתנשאות"

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 15:38

לאחר שטען כי לנבחרי הליכוד יש "רמה נמוכה של אינטלגנציה, תרבות ושיח", חברי כנסת מהימין תקפו את איש התקשורת. נתניהו: "מצטרף להסתה של גורמים בשמאל". דיסטל אטבריאן: "בציפורן של הזרת שלי יש יותר אינטיליגנציה מבמוחם הבינוני והרדוד להכאיב של הגדי סוקניקים"

פותחים יום גדי סוקניק/צילום מסך

סערה פרצה היום (שני) בקרב חבר כנסת מהימין, בעקבות דבריו של איש התקשורת גדי סוקניק, שטען כי לנבחרי הליכוד יש "רמה נמוכה של אינטלגנציה, של תרבות ושיח". יו"ר הליכוד בנימין נתניהו מתח ביקורת וכתב בטוויטר: "האמירה המתנשאת והמקוממת של גדי סוקניק, שמזלזל באינטליגנציה של מצביעי הליכוד, מצטרפת להסתה של יאיר לפיד וגורמים בשמאל נגד מצביעי הליכוד מזה שנים. מצביעי הליכוד הם חכמים וחדים, ציוניים ופטריוטים עם לב זהב. הגזענות הזאת עוברת כל גבול. אני מצפה מגדי סוקניק להתנצל על דבריו מיד".

בכיר המפלגה, יולי אדלשטיין גם תקף את דבריו של סוקניק ומסר: "מופע האימים של גדי סוקניק אינו מקרה יחיד. הוא מצטרף למסורת ארוכה של זלזול והתנשאות - מהצ'חצ'חים, דרך מנשקי המזוזות ועד הנאום התורן. הליכוד הוא מפלגת העם, ומייצג את כל שכבות האוכלוסיה. אני גאה במשפחת הליכוד, גאה בחבריה וגאה בבוחריה".

בכיר נוסף בליכוד, ישראל כ"ץ, תקף וכתב בטוויר: "איזה פתאטי גדי סוקניק, להכליל ולהשמיץ את האינטליגנציה של נבחרי הליכוד. מתי יודעים שאנשי תקשורת ואומנים מהשמאל, כמו סוקניק, גרוניך ושילון איבדו את מעמדם? כשהם גולשים למקומות הזויים ומחפשים תשומת לב באמצעות השתלחות באנשי הליכוד. כמה עלוב".

חבר הכנסת מירי רגב מסרה: "הם לא יכולים להסתיר את זה לאורך זמן, זה קופץ להם - היהירות, ההתנשאות, הגזענות. עוד אמירה אומללה של 'איש נכון מהמקום הנכון'. ככה נראית ההסתה והשיסוי של מפלגת האולפנים והשמאל. אני בזה לך גדי סוקניק".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"תסלחו לי על הצרפתית אבל בציפורן של הזרת שלי יש יותר אינטיליגנציה מאשר במוחם הבינוני והרדוד להכאיב של הגדי סוקניקים של העולם", הוסיפה חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן. חבר הכנסת יואב גלנט כתב בטוויטר: "סוקניק, אני מכיר אותך כלוחם בשייטת, אז היית יותר אינטליגנטי. אל תהיה גזען קטן. תקבע מועד ואגיע למבחן IQ מול כל מי שתרצה מרשימת יש עתיד".

חבר הכנסת מיקי זוהר הצטרף לגינויים, וכתב כי "כנראה שגדי סוקניק שכח לעשות בדיקת עובדות לפני שהגה את דבר השטות שלו. ההתנשאות הזו לא חדשה לנו, ובטח שלא נתרגל אליה". גם חבר הכנסת איתמר בן גביר תקף: "אין גבול לצביעות של השמאל. פעם הם קראו למצביעי הימין עדר של בהמות, פעם מנשקי קמיעות, היום גדי סוקניק אומר על נבחרי הציבור של הליכוד שהם ברמה נמוכה של אינטלגנציה. כמה שהשמאל ימשיך להכפיש, לפלג ולהפיץ שנאה לא יעזור לו, האמת איתנו ואנחנו ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully