וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שרצה לפרלמנט מבטיחה: הגדלת פין וחזה לכל המעוניין

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 23:44

ניתוח הגדלת איבר מין בחינם לכל מי שזקוק לו - זו אחת מהבטחות הבחירות של משפיענית הרשת ג'וג'ו פרארי, שמקווה להוציא לפועל את תוכנית הגדלת הפין שלה אם תיבחר לפרלמנט

הבטחת הבחירות של ג'ו'ג'ו פרארי. juujuferrari, צילום מסך
הבטחת הבחירות של ג'ו'ג'ו פרארי/צילום מסך, juujuferrari

ג'וג'ו פרארי היא דוגמנית ברזילאית ומשפיענית רשת עם כ-4 מיליון עוקבים באינסטגרם שבדרך כלל מפרסת תמונות נועזות שלה עם מעט מאוד לבוש ומוגדרת גם כמוזה הרשמית של מועדון הכדורגל בוטפוגו. אם זה לא מספיק מרשים אז יש לה גם תואר ראשון במשפטים ובימים אלה היא מתמודדת בבחירות בסאו פאולו לתפקיד סגן סנטור בסנאט הפדרלי, שהוא חלק מההקונגרס הלאומי של ברזיל.

במסגרת הניסיון שלה להיבחר לתפקיד היא שיחררה הבטחת בחירות מפתיעה לפיה אם היא תיבחר לשלטון היא תדאג שכל הגברים יוכלו לקבל ניתוח להגדלת איבר המין וכל הנשים יוכלו להגדיל את החזה - והכל יהיה בחינם.

חברת הפרלמנט הפוטנציאלית מבטיחה שההליך יהיה חופשי ונגיש לכולם ולפחות על פי התקשורת המקומית יש מצב שההבטחה שלה עשויה להכריע לטובתה את הבחירות, בעיקר בקרב גברים, שכן דוגמנית האינסטגרם מספקת גם "הסבר בריאותי" להבטחה. לפי פרארי ניתוחי הגדלת פין בחינם יתווספו לשירותי הבריאות הלאומיים - אם ניתן יהיה להשיג המלצה רפואית להליך.

הקריאה שלה לאפשר הגדלת פין בחינם מגיעה יחד עם הטענה שלה לפיה זה ישפר את ההערכה העצמית של המטופלים וישפר את חיי המין שלהם. "אני תמיד מקבלת הודעות מגברים שמדברים על הניתוח הזה, ואומרים שהם רוצים לעבור אותו אבל העלות גבוהה מדי", היא הסבירה, "זה הליך פופולרי שישיב את ההערכה העצמית לאנשים רבים". היא המשיכה ופירטה: "בריאות מינית היא חשובה ואני אשים לב לזה. לאחר שדיברתי על המדיניות הזו, קיבלתי כבר מספר רב של הודעות תמיכה. אפילו נשים אוהבות את הרעיון".

היא לא לבד

פוליטיקאי מלטזי הבטיח לממן לכל הנשים ניתוח להגדלת חזה

לכתבה המלאה

לפי ההצעה שלה, אם טיפול בטסטוסטרון או תוספי הורמונים לא יצליחו לגברים בעלי איברי מין קטנים, יש להציע להם בחינם ניתוח להגדלת איבר המין. פרארי מאמינה שזה כל כך חשוב עד שמערכת הבריאות המאוחדת של המדינה (SUS) צריכה לשלם את החשבון עבור כל ניתוח פוטנציאלי. "זה לא קשור רק לאסתטיקה, זה עניין של בריאות. לאנשים כבר יש כל כך הרבה בעיות על בסיס יומיומי, לא אמורות להיות להם בעיות גם במיטה. אלה שצריכים את זה צריכים לעשות את זה, וה-SUS צריך לשלם", היא אמרה.

היא לא שכחה את האלקטורט הנשי שלה והבטיחה שגם נשים יוכלו לעבור ניתוח השתלת סיליקון בשדיים אם ירצו בכך. "הם צריכים לתת לנו את זה כי אנחנו משלמים מיסים על זה. זה הולך להיות הפרויקט שלי", היא הבטיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully