וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תכנן להיעצר בכוונה": בן 43 מואשם שעשה עצמו פורץ לרכב - כדי להבריח סמים לכלא

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 8:37

כתב אישום הוגש נגד מוסה אבו רקיק בגין החזקת סמים והברחתם לכלא כשהם מוסלקים על גופו. בעת מעצרו פלט 185 קפסולות בהן סמים מסוג חשיש ובופרנורפין, המוערכים בשווי של עשרות אלפי שקלים - אותם ניסה להכניס אל כותלי בית הסוהר כדי לסחור בהם

בווידאו: מעצר 30 חשודים בעבירות סחר נשק וסמים בכפר קאסם בזכות פעילות סוכן סמוי/צילום: דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש אתמול (ראשון) נגד מוסה אבו רקיק, אסיר בן 43, בגין החזקת סמים והברחתם לכלא. זאת, לאחר שלפי החשד יזם את מעצרו תוך שעשה עצמו פורץ לרכב בבאר שבע.

על פי כתב האישום, במהלך חודש מרץ 2022 שוחרר אבו רקיק לחלופת מעצר בהוסטל בעיר חיפה אך כעבור זמן עזב את המקום ללא היתר, תוך שהניח כי ייעצר בגין הפרת תנאי השחרור שלו ויועבר למאסר בכלא. "בסמוך ליציאתו מההוסטל, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להחדיר לגופו יחידות סמים מסוכנים - מסוג בופרנורפין וחשיש, במטרה להחדירם אל בין כתלי בית הסוהר", נכתב באישום.

התחזה לפורץ במטרה להעצר ולהבריח סמים. דוברות שב"ס, אתר רשמי
ניסה להבריח סמים לכלא". הקפסולות שנתפסו/אתר רשמי, דוברות שב"ס

לשב"ס הגיע מידע מודיעיני לפיו הוא מתכנן להיעצר בכוונה על מנת להבריח סמים לתוך בית הסוהר ולסחור בהם. כשלושה חודשים לאחר מכן, ב-14 ביוני, הגיע אבו רקיק לעיר באר שבע ושם עשה עצמו פורץ לרכב. אזרחים שהבחינו בו, הזעיקו את המשטרה שערכה חיפוש על החשוד במהלכו נמצא בכיסו חומר חשוד כסם. הוא נעצר והובא לבית מעצר "אוהלי קידר", שם בתהליך הקליטה פגש את הקמ"ן.

עוד בוואלה!

מבוקש על ידי האינטרפול: אזרח ישראלי נעצר בזמן חופשה ביוון בחשד לעבירות סמים

לכתבה המלאה
התחזה לפורץ במטרה להעצר ולהבריח סמים. דוברות שב"ס, אתר רשמי
פלט את הקפסולות תוך מעצרו". הסמים שנתפסו/אתר רשמי, דוברות שב"ס

עם הגעתו לכלא, הועבר אבו רקיק למתקן מיוחד של יחידת דרור לבדיקת חשודים בהברחת סמים בגופם, ובמהלך שהייתו במתקן פלט אבו רקיק 79 קפסולות - "זרגים", בהם סם מסוג בופרנורפין ושישה קפסולות נוספות בהם סם מסוכן מסוג חשיש, במשקל כולל 23.03 גרם. בהמשך הוא הובא לדיון הארכת מעצרו ועם חזרתו לכלא פלט עוד כמאה קפסולות בהם סם מסוכן מסוג בופרנורפין.

בסך הכול ניסה להסליק אבו רקיק 185 קפסולות עם סמים לתוך בית הסוהר, המוערכים בשווי של עשרות אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully