וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוקש על ידי האינטרפול: אזרח ישראלי נעצר בזמן חופשה ביוון בחשד לעבירות סמים

עודכן לאחרונה: 25.6.2022 / 3:50

דודי אשכנזי, תושב עמק חפר בן 52, הגיע עם אשתו לחופשה באי קוס ונעצר בעקבות צו מעצר בינלאומי שהוציא נגדו האינטרפול. על פי הצו חשוד אשכנזי כי ביצע עבירות סמים בפרו בשנת 2012, אולם לטענתו כלל לא היה שם בתקופה המדוברת. "מדובר בטעות איומה וייתכן אף בגניבת זהות"

דודי אשכנזי נעצר ביוון אתמול (רביעי) כשהגיע עם אשתו לחופשה באי היווני קוס. אשכנזי, תושב בת חפר שבעמק חפר בן 52, מבוקש על פי צו מעצר בינלאומי נגדו שהוציא האינטרפול על עבירות סמים.

על פי צו המעצר, מבוקש אשכנזי בעקבות עבירות סמים שביצע לכאורה בפרו בשנת 2012. אולם, לטענתו כלל לא היה בפרו בתקופה המדוברת. אשכנזי היה חבר קואופרטיב "דן" במשך 30 שנה, ועובד כיום כשמאי רכב. דיון בעניינו אמור היה להתקיים היום באי רודוס, לשם יועבר המבוקש על ידי המשטרה היוונית, אך נדחה וצפוי להתקיים מחר.

אישתו רחלי סיפרה לוואלה! כי ביקרה את בעלה במהלך היום לדקות ספורות. "הוא אמר שהכי חושב לו שאני אהיה חזקה. אני בבית מלון מפואר והוא בכלא, והוא דואג לי שאני אחזיק מעמד".

בפוסט ברשתות החברתיות שפרסמה בתו בר, היא טוענת שמישהוא גנב את זהותו של אביה "וביצע עבירות חמורות במדינות שכף רגלו של אבי לא דרכה בהן מעולם". לדבריה, "מדובר בטעות נוראית בזיהוי, הכל מתעכב וכל יום הופך לסיוט". בפוסט, היא קוראת לרשויות בישראל לסייע: "המדינה חייבת להתערב ולעזור לנו להוציא אותו משם. כרגע יושב במעצר אדם חף מפשע".

דודי אשכנזי, תושב בת חפר בעמק חפר שמבוקש על ידי האינטרפול. יחד עם אישתו רחלי. באדיבות המצולמים
דודי אשכנזי, שנעצר במהלך חופשתו ביוון, יחד עם אישתו רחל/באדיבות המצולמים

"אין כל קשר בינו לבין העולם הפלילי", אומרות לוואלה! מרודוס עורכות הדין סאני שייקיס וולרי נחמיאס, המייצגות אותו. עורכות הדין סיפרו כי אשכנזי הגיע לאי עם אשתו, רחלי, אותה הפתיע אחרי שלא יצאו יחד לחופשה זמן רב. עוד סיפרו כי "הוא יצא אינספור פעמים לחו"ל בשנים האחרונות ומעולם לא היתה לו בעיה במעבר גבול כזה או אחר".

"מרשי אדם נורמטיבי, איש משפחה, אזרח ישראלי ללא עבר פלילי וללא שום נגיעה לחשדות המופנים כלפיו", הוסיפו, "הוא יצא לחופשה עם אישתו, נעצר ומוחזק על ידי הרשויות ביוון על לא עוול בכפו. ללא ספק מדובר בטעות איומה וייתכן אף בגניבת זהות על ידי אחר. הלקוח שלי ומשפחתו המומים וכואבים ומבקשים את התערבות הגורמים בישראל במהרה. גורם הזמן הוא קריטי וצריך לפעול במיידית". בתיק מייעץ פרו בונו עורך הדין מרדכי ציבין, מומחה לעניני אינטרפול וצווי מעצר בינ"ל.

ממשרד החוץ נמסר לוואלה! כי המקרה "מוכר ומטופל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully