וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד - נעלו את הילדים בחושך: עובדות בפעוטון בלהבים נחקרו

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 14:50

גננת ושתי סייעות בפעוטון פרטי, שבו לומדים 15 פעוטות, נלקחו לחקירה בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה. על פי החשד, הפעוטות הוכנסו לחדר חשוך למשך שעות, ונבדק אם גם נצבטו

גננת ושתי סייעות בגן בלהבים שבדרום עוכבו היום (חמישי) לחקירה בחשד להתעללות והזנחת פעוטות חסרי ישע. שלושת העבודות עוכבו בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה. על פי החשד, הפעוטות הוכנסו לחדר חשוך לשעות ארוכות, ונבדק גם אם צוות הגן צבטו את הפעוטות. מדובר בגן פרטי שכ-15 פעוטות נמצאים שם.

בשבוע שעבר האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרן של הגננת והסייעת מהגן בחולון, שחשודות בהתעללות בפעוטות. מחוץ לאולם הדיונים התאספו כמה מהורי הפעוטות כשהם בוכים, המומים, ומנסים לאסוף את השברים.

"הייתה לי תחושה לא טובה", סיפרה זהר אסולין שחשפה את הפרשה. "אני עובדת סוציאלית, שמתי לב לשינויים בבת שלי - ישנה פחות טוב, אכלה פחות טוב. אמרתי שאני אשים מכשיר הקלטה רק כדי להירגע. שמענו דברים מזעזעים, יום של טרור. התלוננתי במשטרה והם הסתכלו במצלמות. מאז נשברו לי החיים, נפלו לי השמיים, נשבר לי האמון. נהיה חזקים, יש לי תינוק בן חצי שנה מלבדה, הילדה בת שנתיים. שומעים בהקלטות את הרוע".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully