וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח באילת: גבר בשנות ה-40 לחייו נדקר למוות בחוף הים

עודכן לאחרונה: 23.6.2022 / 6:33

הגבר נמצא ללא רוח חיים ליד החוף הצפוני בעיר, סמוך למתחם הקראוונים. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בדיקות, שבסופן קבע את מותו של הגבר במקום. המשטרה פתחה בחקירת המקרה, ומבצעת סריקות אחר החשודים

גבר בשנות ה-40 לחייו נדקר הערב (רביעי) למוות ליד החוף הצפוני באילת, סמוך למתחם הקראוונים. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בגבר בדיקות, שבסופן קבע את מותו במקום. משטרת ישראל פתחה בחקירת המקרה.

המשטרה פתחה בחקירה בעקבות דיווח על קטטה בחוף הים הצפוני באילת, בו נקבע מותו של הגבר. כוחות המשטרה הגיעו למקום וערכו סריקות. במהלך הלילה עצרה המשטרה תושב אילת בן 45, החשוד בביצוע הרצח. החשוד הובל לחקירה. מפקד משטרת מרחב אילת ניצב משנה משה פינצי קיים הערכת מצב, שבתומה הנחמה להקים צוות חקירה מיוחד לבירור נסיבות המקרה.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
המשטרה פתחה בסריקות אחרי החשוד/דוברות משטרת ישראל

פרמדיק מד"א ניר יפת סיפר כי "ראינו גבר בשנות הארבעים שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

בשבוע שעבר נהרג צעיר בן 24 באשקלון, באירוע החשוד גם הוא הרצח. הצעיר פונה לבית החולים לאחר שהיה מעורב בקטטה, ובהמשך נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת המקרהף שהרקע לו הוא ככל הנראה ויכוח פלילי בין הצעיר לחשוד ברצח.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully