וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מכולת בחיפה נעדר זה כחודש: החקירה הועברה ליחידה 433 ללחימה בפשע המאורגן

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 17:35

עמאר חמוד, תושב חיפה בן 32, נראה לאחרונה כשהוא עולה לרכב סמוך למכולת שלו ברחוב הרצליה בעיר. במשטרה מתגבר החשש לחייו ולאחרונה עולה ההשערה כי לא מדובר בתיק נעדר רגיל - אלא בחטיפה על ידי עבריינים על רקע סכסוך ומאבקי שליטה. "מלאים בדאגה וגעגוע אליו"

בווידאו: בני משפחתה של ספיר נחום מגיבים לזיהוי הגופה/צילום: יואב איתיאל, דוברות משטרת ישראל

עמאר חמוד, תושב חיפה בן 32 המנהל מכולת משפחתית בשכונת הדר בעיר, נעדר זה כחודש ולמשטרת ישראל אין קצה חוט שיוביל לאיתורו. ביום שני פרסמה המשטרה הודעה הקוראת לציבור לסייע באיתורו - זאת תוך שעלה חשש לחייו. החקירה בעניינו הועברה מתחנת חיפה ליחידה הארצית לה"ב 433 העוסקת בפשיעה חמורה ומכאן עולה כי אולי לא מדובר בתיק נעדר כפי שחשבו תחילה.

עמאר חמוד, המכונה "ג'ינג'י", נראה לאחרונה עולה לרכב סמוך למכולת ברחוב הרצליה בעיר - ומאז אבדו עקבותיו. במשטרה בינתיים מתגבר החשד כי הוא נחטף על ידי גורמים עבריינים הקשורים לארגון פשיעה. זאת, על רקע סכסוך רחב ומאבקי שליטה.

עמאר חמוד. באדיבות המשפחה
נעדר זה כחודש. עמאר חמוד/באדיבות המשפחה

"מה שאני יודע להגיד זה שב-22 במאי בשמונה בערב, אחי עמאר עוד היה במכולת של המשפחה ברחוב הרצליה, ומשעה זו אין לנו שום מושג היכן הוא ולאן הלך", אמר אחיו הבכור חמודי חמוד. "לא היה עליו טלפון ואנחנו לא יודעים איפה הטלפון שלו. בהתחלה חשבנו שיצא לחבר או לסידורים אבל אחרי שעות ממושכות של ניסיונות להשיג אותו התחלנו לברר עם חברים ומכרים - אבל לצערנו כל הניסיונות האלה עלו בתוהו".

עוד סיפר האח כי כעבור יומיים מהיעלמותו של חמוד הוא ניגש למשטרה והודיע כי הוא נעדר. "לא פרסמו את זה ואני לא אסתיר שזה מאוד כואב לנו שלא יצאו לחפש אותו עד עכשיו, כמו שחיפשו את ספיר נחום", קבע. "לא אסתיר שהייתי רוצה לקבל תשובה מהמשטרה לגבי למה לא מחפשים אותו באותה צורה. אותנו, המשפחה והחברים המשטרה זימנה ותחקרה - רצו לדעת פרטים עליו כמו האם ידוע לנו שהיה בחובות. אמרנו שלא. שאלו גם לגבי מצבו הנפשי ואמרנו להם שהוא בריא לחלוטין. אנחנו משפחה נורמטיבית, שני אחים ושתי אחיות. אמא ואבא כבר מבוגרים והם לא יודעים את נפשם מרוב דאגה וגעגוע לבן הקטן שלהם."

עוד בוואלה!

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור שני נערים נעדרים מביתר עילית

לכתבה המלאה
המכולת של עמאר חמוד בחיפה. באדיבות המשפחה
נראה לאחרונה כשעלה על רכב. המכולת של חמוד בחיפה/באדיבות המשפחה

בלה"ב 433 שקיבלה בסוף השבוע את חקירת החיסול הכפול של שני צעירים מנצרת, תחת מחלף העמקים בואך קריית טבעון, בוחנים כעת האם האירועים קשורים והרקע שלהם זהה.

"שמענו גם אנחנו שמועות, אבל מבחינתנו הן רק שמועות", אומר אחד ממכריו של עמאר חמוד שבעבר היה מעורב בפשיעה. "מהמשטרה לא שמענו שום דבר. אנחנו ממתינים שהיא שתעשה את העבודה שלה ומקווים שתהיה התקדמות. מקווים שהוא בריא ושלם ושהמשטרה תמצא אותו".

בתוך כך, משטרת ישראל הודיעה כי היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר עמאר חמוד. גובהו 1.85, זקן ג'ינג'י ולראשו קרחת. יש לו קעקוע על זרוע שמאל והוא נראה לאחרונה כשהוא לובש טרנינג שחור, חולצת פולו לבנה ונעליים שחורות לבנות. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד המשטרה 100 או להתקשר לטלפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully