וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו בשיחות סגורות: מתכוון לרוץ על קדנציה אחרונה בראשות הממשלה

21.6.2022 / 13:00

ראש האופוזיציה אמר באחרונה למקורביו שהוא נערך להתמודדות האחרונה והוסיף: "באוקטובר אהיה בן 73. אני רוצה להעביר את המדינה לבא אחריי במצב איתן ביטחונית, כלכלית וחברתית". נתניהו שקל בעבר להתחייב על קדנציה אחרונה אך מעולם לא מימש. גם הפעם, בלשכתו מכחישים בתוקף

הצהרת בנימין נתניהו בעקבות ההליכה לבחירות/מערכת וואלה!

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מתכוון לרוץ בבחירות תחת ההבטחה שזו תהיה הקדנציה האחרונה שלו בראשות הממשלה - כך אמר בשיחות שקיים לאחרונה עם מקורביו. "באוקטובר הקרוב אהיה בן 73 וזו תהיה הקדנציה האחרונה", נתניהו אמר, והוסיף ש"אני רוצה להעביר את המדינה לבא אחריי במצב איתן ביטחונית, כלכלית וחברתית". הוא התייחס ספציפית למאבק בגרעין האיראני ולמצב הכלכלי, ברקע המשבר העולמי והאינפלציה הצפויה בחודשים הקרובים. בלשכת נתניהו מכחישים בתוקף את הדברים.

נתניהו כבר שקל בעבר להתחייב שזו הקדנציה האחרונה, גם במהלך חלק מארבע מערכות הבחירות האחרונות, אך מעולם לא עשה זאת בסופו של דבר. בזמנו, המהלך נבחן כחלק מהמאמצים לגייס בוחרים צפים ולקרב את הבלוק של נתניהו ל-61 מנדטים.

בנימין נתניהו,ישיבת סיעת הליכוד, 20 ביוני 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הבחירות האחרונות? בנימין נתניהו אתמול/פלאש 90, יונתן זינדל

כעת, לפי מקורביו, נתניהו שוקל שוב ברצינות להכריז שזו ההתמודדות האחרונה כמוטיב מרכזי בבחירות הבאות, ומתכוון לנהל קמפיין בחירות דו חזיתי - בו הוא ינסה להוביל קו רך ומפויס יותר למרכז ולהשאיר לאגף הביביסטי בליכוד, של ח"כ דודי אמסלם, מירי רגב ועוד, לפנות לבייס הימני, במקביל לבצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר בציונות הדתית.

הסקרים האחרונים מלמדים שבלוק הימין בראשות נתניהו מתקרב ל-61 מנדטים, והבטחת הקדנציה האחרונה נועדה לסייע לנתניהו לחצות את הרף. נתניהו סיים באחרונה לכתוב את ספרו האוטוביוגרפי, ולפי אחד ממקורביו כעת "הוא נערך לאפילוג".

עוד בוואלה!

נתניהו: נערכים לבחירות, לא פוסל הקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית

לכתבה המלאה
תביעת לשון הרע על סך 837,000 ₪ שהגישו משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט, בימ"ש שלום ת"א, 12 ביוני 2022. ניב אהרונסון
יהיה בן 73 באוקטובר. נתניהו/ניב אהרונסון

בליכוד נערכים לפריימריז בזק לראשות המפלגה ולרשימה כבר בחודש הבא. הח"כ היחיד שהודיע כי הוא מתכוון להתמודד מול נתניהו על ראשות המפלגה הוא יולי אדלשטיין. בפעם האחרונה שהיו בחירות לראשות הליכוד בסוף 2019 נתניהו הביס את גדעון סער וזכה ליותר מ-70% מהקולות, ולפי ההערכה בליכוד גם הפעם ייבחר באחוזים דומים.

שאר הח"כים של הליכוד צפויים להתמודד בפריימריז לרשימה שייערכו באותו יום. נתניהו מעוניין לקיים את הפריימריז בהקדם האפשרי, כדי להקדים את חופשות הקיץ ולהשיק כמה שיותר מהר את קמפיין הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully