וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שנפל עם בתו לבור משחזר: "ניסיתי להעלות אותה עם הסולם - והוא קרס"

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 13:12

גבי ויינברגר, שניסה לחלץ את בתו צוף שנפלה לבאר מים, סיפר כי ירד אליה במהירות לאחר הנפילה וכי כשניסו לטפס למעלה נפלו יחד, והוא ספג את עוצמת המכה. אז, הורה לילד שלו שהיה למעלה ללכת לחפש סיוע. "הוא היה לחוץ, אמרתי לו שיהיה כמו סמי הכבאי"

בווידאו: האב שניסה להציל את בתו מבור ונפל יחד איתה משחזר את האירוע/צילום: שלומי גבאי, בית החולים הלל יפה ודוברות כב"ה

גבי ויינברגר, האב שנפל לבור עם בתו הקטנה צוף ונתקע בו, שחזר היום (שלישי) את האירוע המלחיץ. "בתי נפלה, ואני רצתה למטה במהירות, לתוך הבור", סיפר. "ירדתי בסולם, הגעתי אליה וראיתי שהיא נחתה על ג'ריקנים בצורה טובה ושמצבה בסדר גמור".

"ניסיתי להעלות אותה למעלה עם הסולם והוא קרס. הוטחתי על הקיר, נפלתי למטה ומזל שספגתי את המכה של הנפילה", שחזר. "היינו שוב למטה, אבל ראינו שאנחנו בסדר".

לאחר שהבין כי נתקע, ביקש מבנו שהיה למעלה שיעזור לחלץ אותם. "הבן שלי היה לחוץ, אמרתי לו שילך לחפש אנשים בשביל הסמוך, אבל הוא חזר ואמר שהוא לא מוצא. עשיתי לו שיחת מוטיבציה, שיהיה כמו יחידת החילוץ וסמי הכבאי וימצא אנשים שיבואו לעזור". בזכות השיחה, יצא הילד שוב לחיפושים וחזר עם גבר שסייע בחילוצם. לדברי האב, מצבו ומצב בתו טוב, אך היא סובלת משבר קל.

תיעוד חילוץ הבת והאב שנפלו לבור בפרדס חנה
19.06.22. מערכת וואלה!, אתר רשמי
הסולם קרס והם נפלו. תיעוד החילוץ בשבת/אתר רשמי, מערכת וואלה!

בתיעוד מהחילוץ נראו האב ובתו כשהם שוכבים על אלונקה של צוותי החילוץ ומחוברים בכבלים שבאמצעותם נמשכו אל פני האדמה בתום שעות של מאמצים. לראשם של השניים קסדה והם מאובטחים על ידי הכבאים כדי להבטיח את חילוצם בשלום מהבאר.

האירוע התרחש כשבני המשפחה, אב, בתו ובנו תושבי פרדס חנה, יצאו לטיול טבע רגלי של שבת אחר הצהריים כשלפתע בת הארבע טיפסה על הבאר ונפלה. האב טיפס אחריה, והחל לרדת מטה על סולם ברזל המותקן בבאר. הוא הצליח להגיע אליה אסף אותה בזרועותיו והחל לטפס מעלה, אלא שהסולם היה חלוד ובמהלך העלייה, בערך במחצית הגובה, סולם הברזל החלוד נשבר וגם הוא נפל פנימה מבלי יכולת לטפס בחזרה.

  • עוד באותו נושא:
  • פרדס חנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully