וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוכבים על אלונקה ומאובטחים בכבלים: תיעוד החילוץ הדרמטי של האב ובתו שנפלו לבאר

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 18:24

האב ובתו בת ה-4 נפלו במהלך טיול לבור מים בעומק של 15 מטרים, הממוקם באזור הפרדסים בין פרדס חנה לחדרה. בתיעוד האירוע נראים מאמצי החילוץ של השניים על ידי הצוותים שהוזעקו למקום. הבוקר הם עדיין מאושפזים בבית החולים. מצבה של הילדה מוגדר בינוני, ושל האב קל

בווידאו: תיעוד חילוץ הבת והאב שנפלו לבור בפרדס חנה/כבאות והצלה

בבית החולים הלל יפה שבחדרה עדיין מאושפזים האב ובתו שנפלו אתמול (שבת) לבור מים באזור הפרדסים בין פרדס חנה לחדרה. מצבה של הילדה בת ה-4 נותר בינוני ומצבו של האב - קל. בתיעוד חדש של האירוע שפורסם היום, נראים מאמצי החילוץ הדרמטיים של השניים מן הבור על ידי הכוחות כיבוי והצלה שהוזעקו למקום.

בסרטון, נראים האב ובתו כשהם שוכבים על אלונקה של צוותי החילוץ. הם מחוברים בכבלים באמצעותם נמשכו אל פני האדמה בתום של שעות של מאמצים. לראשם של השניים קסדה והם מאובטחים על ידי הכבאים כדי להבטיח את חילוצם בשלום מהבאר.

האירוע התרחש כשבני המשפחה, אב, בתו ובנו תושבי פרדס חנה, יצאו אתמול לטיול טבע רגלי של שבת אחר הצהרים כשלפתע בת הארבע טיפסה על הבאר ונפלה. האב טיפס אחריה, והחל לרדת מטה על סולם ברזל המותקן בבאר. הוא הצליח להגיע אליה אסף אותה בזרועותיו והחל לטפס מעלה, אלא שהסולם היה חלוד ובמהלך העלייה, בערך במחצית הגובה, סולם הברזל החלוד נשבר וגם הוא נפל פנימה מבלי יכולת לטפס בחזרה. ככל הנראה, הם נפלו על ג'ריקנים בקרקעית וייתכן כי כך ניצלו מפציעה חמורה יותר.

חילוץ אבא וביתו בתה-4 מבאר סמוך לפרדס חנה. 18 ביוני 2022. יואב איתיאל, מערכת וואלה
"חולצו בשלום". תיעוד הוצאתם מהבור של השניים/מערכת וואלה, יואב איתיאל

הילד בן החמש שהיה עמם ולא נפל לבור החל לצעוד על השביל להזעיק עזרה עד שנתקל בעוד מטיילים וסיפר להם אל שאירע והם התקשרו והזעיקו כוחות חילוץ והצלה. לאחר שחולצו על ידי הכבאים, הם הועברו לטיפול מד"א.

צוותי הכיבוי של תחנת חדרה בפיקודו של רסף מג'די טיארה פעלו במקום בשיתוף עם צוותי הכיבוי וצוות היחידה לחילוצים מיוחדים בפיקודו של רס"ר ג'יהאד אבו חמדן.

"זה אחד לאחד מה שקרה לנו", אמר לוואלה! רונן שמואלביץ, מומחה למדשאות בן 62 מבנימינה. ב-2009,שמואלוביץ נפצע קשה באירוע דומה, בו נפל עם פועל לבאר בשטח החקלאי של משפחתו. "אנחנו באזור בו יש עדיין בארות בנות מאה שנה, חלקן לא מתוחזקות וצריך להיזהר ולהזהיר", אמר. "אני שמח לראות שלכבאות יש את הידע והציוד לחילוץ כי במקרה שלנו הזעיקו את יחידה 669 של חיל האויר כדי להוציא אותנו". שמואלביץ והפועל ניצלו אז בזכות הטלפון הסלולרי שעבד בתחתית הבאר, איתו הזעיקו את כוחות החילוץ וההצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully