וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובתו נפלו לבאר בעומק 15 מטרים ליד פרדס חנה - וחולצו במצב בינוני

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 0:02

אחיה של הילדה, ילד כבן 5 שהיה עמם ולא נפל, הזעיק עזרה באמצעות מטיילים שעברו במקום. צוותי כיבוי הוציאו אותם מהבור כעבור שעות והם הועברו לטיפול רפואי

בווידאו: אב וביתו חולצו מבאר ליד פרדס חנה - במצב בינוני/צילום: יואב איתיאל, כבאות והצלה

גבר ובתו בת הארבע נפלו היום (שבת) לבאר מים ריקה בעומר 15 מטרים באזור הפרדסים בין פרדס חנה לחדרה. צוותי כיבוי והצלה שהגיעו למקום חילצו אותם כעבור שעות, ומצבם הוגדר בינוני.

בני המשפחה, אב, בתו ובנו תושבי פרדס חנה, יצאו לטיול טבע רגלי של שבת אחר הצהרים כשלפתע בת הארבע טיפסה על הבאר ונפלה. האב טיפס אחריה, והחל לרדת מטה על סולם ברזל המותקן בבאר. הוא הצליח להגיע אליה אסף אותה בזרועותיו והחל לטפס מעלה, אלא שהסולם היה חלוד ובמהלך העליה, בערך במחצית הגובה, סולם הברזל החלוד נשבר וגם הוא נפל פנימה מבלי יכולת לטפס בחזרה. ככל הנראה, הם נפלו על ג'ריקנים בקרקעית וייתכן כי גורם זה הציל אותם מפציעה חמורה יותר.

הילד בן החמש שהיה עמם ולא נפל לבור החל לצעוד על השביל להזעיק עזרה עד שנתקל בעוד מטיילים וסיפר להם אל שאירע והם התקשרו והזעיקו כוחות חילוץ והצלה. לאחר שחולצו ע"י הכבאים, הם הועברו לטיפול מד"א.

אב וביתו בת ה-4 נפלו לבאר סמוך לפרדס חנה. 18 ביוני 2022. דוברות כב"ה
האב ובתו בתוך בור המים. הערב/דוברות כב"ה

עברי בן השמונה היה עם אחיו ואביו על דרך העפר בדרך מבריכת גן שמואל. "פתאום ראינו ילד שבוכה ועצרנו לידו והוא שאל אם אנחנו יכולים להציל את אבא שלו", סיפר. "ואבא שלי אמר לו בטח ושאל אותו מה ואז הוא הראה על הבאר הזו שאף פעם לא ידענו עליה למרות שהיינו פה המון פעמים ואבא שלי התקשר למדא".

הגר פרי יגור, ראש המועצה המקומית פרדס חנה כרכור, הגיעה לזירת החילוץ ובירכה את הכוחות. "מדובר בנס גדול שהם יצאו שלמים, והכל הודות לתושייה שגילה הילד בן החמש". היא התייחסה לבורות המים בשטחים הפתוחים באזור ואמרה כי צריך לטפל בעניין. "אנחנו נצטרך להיכנס לעבודת מיפוי של השטחים החקלאיים, ונתכלל זאת יחד עם הרשויות האחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully