וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרעיון של 'מדינה אחת, שתי שיטות' גרף הצלחה מסחררת בהונג קונג"

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 16:22

הונג קונג הוחזרה לסין ב-1 ביולי 1997, לאחר 156 שנות שלטון בריטי בתנאי שסין תערוב למערכת הפוליטית והכלכלית של העיר במשך 50 שנה לאחר החזרה

בווידאו: יום השנה ה-25 לחזרת הונג קונג לסין/צילום: רויטרס

הרעיון של "מדינה אחת, שתי שיטות" גרף הצלחה מסחררת באזור המינהל המיוחד הונג קונג (HKSAR) מאז שהעיר שבה למולדת סין ב-1997, אמרה בראיון לתקשורת הסינית מנכ"לית הונג קונג קארי לם. היא גם הביעה אמון מלא בעתיד העיר.

בראיון ב-12 ביוני בהונג קונג, אמרה לם כי העיר רשמה הישגים מרשימים בהגנה על הביטחון הלאומי, שיפור המערכת האלקטורלית ופיתוח לאומי בחמש השנים האחרונות, באמצעות מאמצים משותפים כל הממשלה בסין, המינהל בהונג קונג וכל מגזרי החברה.

המנהיגה העוזבת הביעה הכרת תודה לממשלה בסין על תמיכתה והאמון בה, כמו גם לכל אזרחי הונג קונג. "'מדינה אחת, שתי שיטות' הוא רעיון נהדר. ביום השנה ה-25 לחזרת הונג קונג למולדת הייתי אומרת שזה סיפור הצלחה מהעיר עדיין יציבה ומשגשגת. כמובן שהיו לנו בעיות בחמש השנים האחרונות במהלך כהונתי. אך הבעיות האלה שיפרו את ההבנה שלנו של הרעיון 'מדינה אחת, שתי שיטות'", היא אמרה.

בשנתיים האחרונות הממשלה פעלה בנחישות, כולל אכיפת חוק ביטחון לאומי בהונג קונג וממשל טוב יותר, הוסיפה לם. "מבחינת חינוך, נפטרנו מ'התפוחים הרקובים'. תלמידים חייבים לקבל חינוך לאומי וללמוד יותר על ההיסטוריה של המדינה. עלינו לחזק גם את לימודי החוק הלאומי בהונג קונג", היא אמרה.

הונג קונג הוחזרה לסין ב-1 ביולי 1997, לאחר 156 שנות שלטון בריטי בתנאי שסין תערוב למערכת הפוליטית והכלכלית של העיר במשך 50 שנה לאחר החזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully