וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב עיר, מהמתנגדים הבולטים לרפורמת הכשרות - ערך אירוע עם קייטרינג בלי תעודה

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 10:45

הרב יצחק לוי, רב העיר נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית, חגג אירוע משפחתי עם קייטרינג, שמנהלו מסביר כי הוא נעזר בהשגחת כשרות פרטית. לוי, הנחשב לגורם משמעותי במאבק נגד ביטול המונופול של הרבנות על הכשרות: "אין שום בעיה, זו סעודה משפחתית"

בווידאו: השר מתן כהנא קורא לרבנות הראשית לשתף פעולה עם חקיקת חוק הגיור/מערכת וואלה!

הרב יצחק לוי, רב העיר נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, ערך אירוע שבמסגרתו הזמין קייטרינג ללא תעודת כשרות. באירוע, שבו נכחו עשרות משתתפים, חגג הרב לוי את אירוע החינה לבתו, ואף שהאוכל היה כשר - הקייטרינג שסיפק את השירותים פועל באופן פרטי ללא תעודת כשרות. בעל הקייטרינג נשאל השבוע על כך והשיב: "אני בלי תעודה, יש לי השגחה פרטית". כשהתבקש לפרט איך הוא עושה זאת, טען בתגובה כי הוא "מביא אברך מהכולל שהוא משגיח".

הרב לוי מקורב לרב הראשי הספרדי, הרב יצחק יוסף, ונחשב ברחוב החרדי לכוכב עולה במונחים רבניים. בבחירות לרבנות נשר הוא קודם על ידי ש"ס לתפקיד, ונחשב לאחד הגורמים המשמעותיים במאבק נגד חוק הכשרות שהוביל סגן השר מתן כהנא לביטול מונופול הרבנות על הכשרות.

הרב יצחק לוי. מתוך ויקיפדיה, אתר רשמי
"אין בעיה". הרב לוי/אתר רשמי, מתוך ויקיפדיה

הרב לוי טען עם אישור החוק בממשלה ובכנסת כי צריך "לצעוק בכל מקום שאי אפשר לסמוך על הכשרות של הרפורמה", היות והחוק "לא יוכל לחייב את הרבנים להגיד על משהו שהוא לא כשר - כשר".

במענה לפניית וואלה!, מסר הרב לוי בתגובה כי "אין שום בעיה לעשות סעודה משפחתית ללא תעודת כשרות, גם בשבת האחרונה עשינו סעודה כזו". זאת, למרות שהיה מדובר באירוע רב-משתתפים שכלל גם אורחים נוספים שאינם מהמשפחה, ונערך באולם אירועים קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully