וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורום "החמישיה": בנט כינס דיון ביטחוני. מיכאלי והורוביץ לא הוזמנו

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 20:27

ראש הממשלה כינס את פורום השרים לצורך התייעצות ביטחונית בנושא בניין הכוח, ואליו הוזמנו רק חמישה ראשי מפלגות - גנץ, לפיד, ליברמן וסער. בלשכת ראש הממשלה אישרו כי התקיים דיון ביטחוני אך לא מסרו פרטים נוספים עליו

בווידאו: ראש הממשלה מתייחס לחשש מפני פיגועים באיסטנבול/מערכת וואלה!

שרת התחבורה מרב מיכאלי ושר הבריאות ניצן הורוביץ לא הוזמנו לפורום שרים בשם "החמישיה", אותו כינס היום (ראשון) ראש הממשלה נפתלי בנט. ראש הממשלה כינס את הפורום לצורך התייעצות ביטחונית בנושא בניין הכוח, והשתתפו בו חמישה ראשי מפלגות - בנט, בני גנץ, יאיר לפיד, אביגדור ליברמן וגדעון סער.

בלשכת ראש הממשלה אישרו כי התקיים דיון ביטחוני אך לא מסרו פרטים לגביו. בנוסף, לא ברור אם מדובר בפעם הראשונה שפורום זה מתכנס, זאת על רקע המתיחות ההולכת והגוברת בקואליציה, שאיבדה את הרוב עם פרישתו הזמנית של ח"כ ניר אורבך ממנה בשבוע שעבר.

ראש הממשלה נפתלי בנט, ישיבת ממשלה, 19 ביוני 2022. אלכס קולומויסקי, פול
כינס את פורום השרים ללא הורוביץ ומיכאלי. בנט/פול, אלכס קולומויסקי

הדיון הביטחוני מתקיים על רקע ההתרעות על פיגועים איראניים נגד ישראלים בטורקיה. בשישי האחרון בכירים ישראלים העריכו שאיראן תנסה להוציע לפועל פיגוע באיסטנבול במהלך סוף השבוע, וגם בתחילת השבוע מסרו כי לא הוסר האיום.

עוד בוואלה!

בעקבות ההתרעות הביטחוניות: לפיד צפוי לצאת ביום חמישי לביקור מדיני בטורקיה

לכתבה המלאה
איסטנבול, טורקיה 14 בונבמבר 2021. יואב איתיאל
הפורום הביטחוני מתקיים ברקע ההתרעות הביטחוניות בטורקיה. איסטנבול/יואב איתיאל

עוד סוגיה ביטחונית שעלתה בימים האחרונים היתה רצועת עזה, משם שוגרה רקטה לשטח ישראל בלילה בין שישי לשבת. בעקבות השיגור נשמעו אזעקות באשקלון ובעוטף עזה, וכיפת ברזל הופעלה וירטה אותו. בתגובה לשיגור צה"ל תקף עמדת תצפית של חמאס מול נתיב העשרה, אולם שעות לאחר מכן היא נבנתה מחדש ופעילי חמאס חזרו לאייש אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully