וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמשך לאיומי הסתדרות המורים: הלימודים הבוקר יחלו בשעה 10:00

20.6.2022 / 0:32

הסתדרות המורים איימה כי תמשיך בעיצומים ובמאבק למען שיפור תנאיהם של המורים, ומסרה כי הם "לא עוצרים כאן". זאת, בתום שבוע וחצי של עיצומים במחוזות השונים, ולאחר שאתמול החלו הלימודים מאוחר מהרגיל בכל רחבי הארץ

אביגדור ליברמן בשבת תרבות בבאר שבע/דוברות עריית באר שבע

הלימודים יחלו הבוקר (שני) בשעה 10:00 - כך הודיעה אתמול הסתדרות המורים. זאת, לאחר שאיימה כי תמשיך בעיצומים ובמאבק למען שיפור תנאיהם של המורים. מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד אמרה כי ההסתדרות "לא עוצרת כאן", וכי המורים יקפידו "לעשות כל יום משהו".

אתמול, החלו הלימודים בשעה 10:00 בכל רחבי הארץ, לאחר שבמשך שבוע וחצי שבתו המורים במחוזות השונים, ובכך עיכבו את תחילת יום הלימודים באזור אחר בארץ. העיצומים חלו על כל גני הילדים, בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והאולפנים, מלבד מוסדות החינוך המיוחד.

יפה בן דוד בהפגנת מורים ועובדי הוראה, רחבת מוזיאון תל אביב, 30 במאי 2022. ראובן קסטרו
"נקפיד לעשות כל יום משהו", יפה בן דויד/ראובן קסטרו

שר האוצר אביגדור ליברמן אמר שלשום באירוע שבתרבות בבאר שבע כי מבחינתו הסכם לא יחתם עד שלא יושגו הסכמות בנושאים המהותיים עבורו - הסדרה בחופשים של המורים ונושא המצוינות ובונוסים לטאלנטים במערכת החינוך. עוד הוסיף השר כי הוא לא יגיע להסכם עם הסתדרות המורים שלא יראה לו כהסכם הנכון ביותר.

"אני מעריך את יפה בן דויד ורן ארז אבל זה מיותר להשתלח בפקידי האוצר", אמר ליברמן, "התקציב של החינוך הוא יותר מהביטחון, הוא הכי גבוה שהיה אי פעם. במערכת החינוך המרכיב הכי חשוב זה איכות המורה - אם יש לך מורה טוב אתה יודע שתקבל תלמידים טובים שיוציאו את הציונים הכי גבוהים. השקעה במורה תביא לתחום אנשים טובים מהייטק וזה לא יקרה עם הסכמים קיבוציים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שר האוצר, אביגדור ליברמן במסיבת עיתונאים, משרד האוצר, 12 ביוני 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"השקעה במורה תביא אנשים טובים מהייטק - זה לא יקרה עם הסכמים קיבוציים"/פלאש 90, יונתן זינדל

מארגון המורים נמסר כי העיצומים הוחרפו לאחר שפקידי האוצר הגיעו לישיבה נוספת לא מוכנים, ללא מסגרת תקציב, וללא הצעה קונקרטית על השולחן. כמו כן, ההסתדרות טרם פסלה את האפשרות לשביתה כללית בזמן הקצר שנשאר לסוף שנת הלימודים.

"אם לפיד, בנט וליברמן לא יתעוררו מהר, הם ימצאו את עצמם לבד בלי מערכת חינוך ועם צבא של הורים זועמים ומתוסכלים שכועסים על הזלזול וחוסר היכולת שלהם לנהל משבר פשוט", מסרה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד. "אפשר להגיע להסכמות עד סוף החודש, אם רק יפסיקו לנהוג בריפיון וינחו את הפקידים לבצע את תפקידם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully