וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים נמשכים: הלימודים יחלו היום בשעה 10:00

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 6:22

בעקבות המחלוקת בין הסתדרות המורים למשרד האוצר, השיעורים בבתי הספר ייפתחו מאוחר מהרגיל. העיצומים יחולו על כל גני הילדים, בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והאולפנים ברחבי הארץ. "זאת קריאת השכמה לליברמן, בנט ולפיד - תתעוררו"

אביגדור ליברמן בשבת תרבות בבאר שבע/דוברות עריית באר שבע

כחלק מהחרפת העיצומים של הסתדרות המורים במאבקו להטבת תנאי העסקת עובדי ההוראה, הלימודים בכל הארץ יחלו היום (ראשון) בשעה 10:00. העיצומים יחולו על כל גני הילדים, בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והאולפנים ברחבי הארץ. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.

"זאת קריאת השכמה לליברמן, בנט ולפיד - תתעוררו. עוד רגע לא תהיה לכם מערכת חינוך להציל", מסרה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד. עוד טענו בארגון כי העיצומים הוחרפו לאחר שפקידי האוצר הגיעו לישיבה נוספת לא מוכנים וללא מסגרת תקציב.

"אם לפיד, בנט וליברמן לא יתעוררו מהר, הם ימצאו את עצמם לבד בלי מערכת חינוך ועם צבא של הורים זועמים ומתוסכלים שכועסים על הזלזול וחוסר היכולת שלהם לנהל משבר פשוט", מסרה בן דויד. "אפשר להגיע להסכמות עד סוף החודש, אם רק יפסיקו לנהוג בריפיון וינחו את הפקידים לבצע את תפקידם".

כיתה ריקה. דוד כהן, פלאש 90
כיתה ריקה/פלאש 90, דוד כהן

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס אתמול בריאיון לרועי כץ באירוע שבתרבות בבאר שבע למחלוקות מול הסתדרות המורים. לדבריו, הוא לא יגיע להסכם עם הארגון שלא יראה לו כהסכם הנכון ביותר. "לא יכול להיות שבאים אלי לחדר משא ומתן ודבר ראשון מבקשים להוריד שני נושאים", אמר. ליברמן הדגיש כי מבחינתו הסכם לא ייחתם עד שלא יושגו הסכמות בנושאים המהותיים עבורו - הסדרה בחופשים של המורים ונושא המצוינות ובונוסים לטאלנטים במערכת החינוך.

"אני מאמין שנגיע להסכמות ונעשה הכול כדי להגיע להסכמות", המשיך השר. "אני מעריך את יפה בן דויד ורן ארז אבל זה מיותר להשתלח בפקידי האוצר. התקציב של החינוך הוא יותר מהביטחון, הוא הכי גבוה שהיה אי פעם. במערכת החינוך המרכיב הכי חשוב זה איכות המורה - אם יש לך מורה טוב אתה יודע שתקבל תלמידים טובים שיוציאו את הציונים הכי גבוהים. השקעה במורה תביא לתחום אנשים טובים מהייטק וזה לא יקרה עם הסכמים קיבוציים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully