וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיירי הבניין ברמת גן מזועזעים ממות השכן: "המשפחה נורמטיבית - זה פשוט סבא שרצח סבא"

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 23:09

גבר כבן 60 נורה למוות בבניין בו התגורר, והחשוד שנעצר, תושב פ"ת בן 70, הוא אבי חתנו. לפי החשד, הרקע הוא ככל הנראה סכסוך גירושים בין ילדיהם בעניין משמורת התינוקות. שכניו של הנרצח מספרים על משפחה נורמטיבית ומתקשים לעכל את שאירע: "זה סיפור נוראי, בלתי נתפס"

בווידאו: דיירי הבניין ברמת גן מזועזעים ממות השכן: "זה פשוט סבא שרצח סבא"/צילום: ניב אהרונסון

שכניו של הגבר בן ה-60 שנורה למוות היום (שבת) ברמת גן מתקשים לעכל את הסכסוך המשפחתי שהתדרדר לרצח מזעזע. אחד השכנים סיפר כי עוד הספיק ללכת יחד עם הקורבן לבית הכנסת, וכשחזרו בסביבות השעה 10:00 הנורא מכל קרה. "ראיתי מלא משטרה ואמבולנסים, הייתי בטוחה שמדובר בעבריינים אבל לא - זה פשוט סבא שהרג סבא", סיפרה שכנה אחרת.

לפי החשד, באירוע שהתרחש הבוקר נורה למוות תושב העיר בידי אבי חתנו, תושב פתח תקווה בן 70, כשהרקע לירי הוא ככל הנראה סכסוך גירושים בין ילדיהם בעניין משמורת של אחד הנכדים. מכרים סיפרו כי החשוד ברצח החזיק אקדח ללא רישיון. "זה בלתי נתפס, סיפור מזעזע", הוסיפה השכנה. דייר אחר בבניין סיפר: "זה מקום שקט פה, יש אפילו בריכה, פתאום שמענו כמה יריות וצעקות. אני 22 שנה גר פה - ומעולם לא ראיתי דבר כזה".

קטנוע מחוץ לזירת הרצח ברמת גן. 18 ביוני 2022. ניב אהרונסון, מערכת וואלה!
אופנוע זק"א סמוך לזירת האירוע. הערב/מערכת וואלה!, ניב אהרונסון

אדם אחר המכיר את פרטי הסכסוך המשפחתי אמר כי החשוד ברצח חשד שנכדו אינו מעוניין להתראות עמו בגלל אבי הכלה, וזאת הסיבה שהביאה אותו לירות בו. דייר אחר בניין אמר כי "מדובר במשפחה נורמטיבית. הסב שנורה הוא בן אדם טוב, זה היה ממש מפתיע ולא האמנתי שאותו רצחו".

עוד הוא שיתף: "ראיתי אותם מורידים אותו באלונקה לאחר הירי, זה קשוח. כולם לקחו את זה קשה, כולם יודעים מי זה, זו משפחה ותיקה, הוא חי פה מלא שנים. כולם עצובים פה על מה שקרה. זה סיפור נוראי. מסכנה הבת. ההנחה אומרת שזה קשור לנכד ולהסדרי שעות".

עוד בוואלה!

מדינה מדממת: 7 בני אדם, יהודים וערבים, נרצחו במהלך הסופ"ש

לכתבה המלאה
הזירה ברמת גן. 18 ביוני 2022. אבשלום שושני, מעריב
כוחות בבניין ברמת גן. היום/מעריב, אבשלום שושני

הדיווח על המקרה התקבל במוקד של מד"א בשעה 10:26. חובשים ופרמדיקים הוזעקו לזירה שם נמצא הגבר כשהוא סובל מפציעות חודרות וכשהוא מחוסר הכרה. חובש רפואת חרום במד"א אלמוג קדם ופרמדיק מד"א אליאס גרייס שהוזעקו למקום סיפרו כי הם ערכו לגבר בדיקות רפואיות אך נאלצו לקבוע את מותו לאחר שנמצא ללא סימני חיים. "כשהגענו, הובילו אותו למקום הארוע וראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות", סיפרו.

מלבד הירי ברמת גן, בסוף השבוע נרצחו שישה בני אדם. המקרים אירעו בקרית אתא, אשקלון, כפר קרע, נחף וקרית טבעון. בעקבות ריבוי המקרים, המשטרה הודיעה הערב כי מחר יחל "מבצע פשיעה רחב היקף בגזרת וואדי ערה והגליל המערבי בהשתתפות לוחמי מג"ב, יחידות יס"מ ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully