וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמוד ועלי נרצחו בדם קר מתחת למחלף: "היו כמו אחים"

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 12:22

בני הדודים מנצרת נמצאו ללא רוח חיים לאחר שנורו מטווח אפס סמוך לקריית טבעון. במשטרה בוחנים אם היעד להתנקשות היה מישהו שבכלל לא היה ברכב והקשר לאירוע ירי לעבר ביתו של קבלן מהצפון מוקדם יותר השבוע. בינתיים, המשפחה עדיין מחכה לגופותיהם כדי לקבור אותם

שני הצעירים שנורו למוות בתוך רכב סמוך לקריית טבעון - מחמוד  ועלי פאח’ורי. 17 ביוני, 2022. -, אתר רשמי
הנרצחים, עלי ומחמוד/אתר רשמי, -

בני הדודים, מחמוד בן ה-21 שעבד בבניין ושיפוצים, ועלי בן ה-14 תלמיד כיתה י', שניהם מנצרת, נמצאו ללא רוח חיים במכונית שבה נהג מחמוד סמוך לקריית טבעון. לא מן הנמנע כי היעד להתנקשות היה מי שכלל לא היה ברכב.

שני האבות שהמשטרה זימנה לזירה לזיהוי הגופות פרצו בבכי אחרי שראו אותן ברכב הסוזוקי, מחמוד על ההגה, עלי לצידו במושב הנוסע. במשטרה חושדים כי האירוע על רקע סכסוך עברייני ארוך ימים בו מעורב גם ארגון פשיעה וייתכן כי גם על רקע זה תתנהל החקירה ביחידה המרכזית של מחוז חוף או אף בלה"ב 433 הארצית. כמו כן, ייבדק הקשר לאירוע ירי שהיה ביום רביעי השבוע בנוף הגליל שם נורו יריות לעברו של קבלן שיפוצים בן 48.

הזירה סמוך לקריית טבעון. 17 ביוני 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח. הלילה/דוברות משטרת ישראל

"הם היו חברים כמו אחים, כל היום ביחד, אני מכיר אותם אישית אישית מאז שנולדו", אמר הדוד, אבו חוסיין פאח'ורי שסיפר כי את הבשורה הקשה קיבל במהלך הלילה מראש העיר נצרת, עלי סלאם. "כנראה שיצאו לבלות וקרה מה שקרה. אנחנו עוד לא יודעים שום דבר. המשטרה עוד לא עדכנה אותנו בשום דבר. אנחנו יושבים בבית ומחכים לגופות כדי שנוכל לקבור אותן בכבוד".

סלאם ביקר הבוקר בבית המשפחה האבלה. מחר הייתה אמורה להתקיים חתונתה של אחותו של מחמוד, אבל האירוע יתבטל. זה הרצח השמיני בחברה הערבית בחודש יוני, בדומה לחודש פברואר שהיה עד כה שיאן הרציחות השנה. על פי נתוני מרכז אמאן למאבק באלימות בחברה הערבית, נרצחו עד כה מתחילת השנה 38 ערבים, מהם 18, כמחצית, בגזרת הצפון, חיפה והחוף. בין הנרצחים 32 גברים ושש נשים. בצהריים יכנס עלי סלאם את מועצת העיר לישיבת חירום מיוחדת בעקבות האלימות הרצחנית הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully