וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין גיוס המונים לילדיה של ספיר נחום: "נסיר את הדאגות הכלכליות מהמשפחה"

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 12:09

את הקמפיין יזמו עורך הדין המייצג את המשפחה וחברותיה של ספיר, שנחטפה ונרצחה, והותירה אחריה שני ילדים קטנים. יוזמי הפרויקט קוראים לציבור לקחת חלק בהבטחת עתיד הילדים והמשפחה בשעתם הקשה. "מקווה שאנשים יבינו את החשיבות של זה ליתומים המסכנים וימצאו דרך לסייע"

בווידאו: בני משפחתה של ספיר נחום מגיבים לזיהוי הגופה/צילום: יואב איתיאל, דוברות משטרת ישראל

בימים אלה נפתח קמפיין גיוס מימון המונים לטובת שני היתומים שהותירה ספיר נחום, הצעירה בת ה-23 שגופתה אותרה בתחילת השבוע בצפון בתום חיפושים של 11 ימים. בעקבות מותה של אימם, עתידם של הבת בת השנתיים וחצי והבן בן ה-11 חודשים, אינו ברור.

נחום, האם הצעירה, רק בת 23, נחטפה ונרצחה באכזריות והושלכה בשטח פתוח סמוך לכפר איבטין. על פי החשד, אביהם של הילדים הוא שרצח אותה. שני הילדים, שגם כך גדלו בבית ללא גב כלכלי בבית משפחה מוכרת לרשויות הרווחה, נותרו עכשיו יתומים מאם ועם אב, שאם יורשע בעבירה המיוחסת לו, הוא יישלח לכלא למאסר עולם.

יוזמי הקמפיין, ובראשם עורך הדין עמיחי בן שלוש המייצג את המשפחה עם חברות טובות של ספיר מהפנימיה בה למדה, קוראים לציבור לסייע ולקחת חלק בהבטחת עתיד הילדים והמשפחה בשעתם הקשה. "לכל הפחות נסיר את הדאגות הכלכליות מעל המשפחה, שעלולה להתמודד עם קשיים כלכליים רציניים בנוסף לאבל הכבד", אומר עו"ד בן שלוש לוואלה!, "קדימה, כל אחד כפי יכולתו, כדי שלא ניטוש את הילדים לצד הדרך". הוא מבטיח ש-100 אחוז מהתרומות מועברות ישירות אל המשפחה, בלי עמלות תיווך ואף בלי עמלות סליקת אשראי, אותן לקחה עמותת "לב נעמי" מבית חסדי נעמי על עצמה. בנוסף ציין כי הגיוס בידיעת ואישור המשפחה וכי כל תורם מקבל אל המייל קבלה לניכוי מס.

ספיר נחום ובתה. באדיבות המשפחה
ספיר נחום וביתה/באדיבות המשפחה

"זה נטו לטובת הילדים", הוא אומר, "לקחתי על עצמי את הגיוס הזה כדי שלילדים תהיה איזו נקודת פתיחה מינימלית וכשיגיעו לגיל 18 יוכלו לעשות בכסף הזה שימוש. אני יודע כמה קשה לשלם עבור שיעורי נהיגה ובטח לימודים גבוהים. התמודדתי עם זה באופן אישי והייתי רוצה שלילדים האלה יהיה את הכסף לזה. שיהיה להם לפחות את הבסיס להשתכרות בחיים ואולי לשבור את המעגל הזה". הוא מגלה, "גדלתי בבלוק כזה באזור הזה, ואני יודע כמה קשה לממן לימודים של מקצוע עם ייעוד שאני אוהב. אני מקווה שאנשים יבינו את החשיבות של זה ליתומים המסכנים וימצאו דרך לסייע. גם שקל אחד זה בסדר".

נכון להיום גויסו כבר 53,298 שקלים באמצעות 484 תורמים.

"אני לא מכירה אותה בכלל", מספרת לוואלה! ענת, סטרטאפיסטית מהיישוב שמשית בצפון, שהיתה אחת הראשונות לתרום ותרמה 500 שקלים, "ראיתי בקשה לתרומה בקבוצה של היישוב שלנו שמשית, ממישהי שהכירה את ספיר והילדים. הכרתי את הסיפור העצוב מהחדשות והיה לי ברור שאם מבקשים אז גם אני צריכה לעשות משהו. הלב נשבר על הילדים האלה. אני מקווה שהתרומה תעזור ושכל מי שיכול יתגייס אף הוא לעזור".

חפשו: מצילים את הילדים של ספיר נחום ז"ל
www.giusim.co.il/he/projects/3492

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully