וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה התלוננה שניידת משטרה דרסה אותה: "שוטר איים עליי, 'אם תדווחי - תגמרי בכלא'"

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 12:29

בת ה-17 שנסעה על הקטנוע בו נהג ידידה טוענת כי ניידת המשטרה פגעה בה וכי שוטר איים עליה שלא תתלונן. "הרוכבת נחבלה לאחר שנפלה מאופנוע שנמלט משוטרים שהורו לו לעצור עקב עבירת תנועה שביצע", נמסר מהמשטרה. "השוטר התנהל באופן מקצועי לאורך כל הטיפול באירוע"

רצח שחקן הגולף בארה"ב/יוטיוב

נערה בת 17 הגישה אתמול (חמישי) תלונה במשטרה בטענה כי ניידת משטרה דרסה אותה וכי שוטר איים עליה "'אם תדווחי - תגמרי בכלא'". התאונה אירעה לפני כחודש כשנסעה הנערה על קטנוע בו נהג ידיד שלה ברמת גן.

לפי התלונה, השניים נסעו בכביש ברחוב ז'בוטינסקי שברמת גן כשבשלב מסויים ניידת משטרה שנסעה בכביש כרזה לנהג הקטנוע לעצור לבדיקה, אך הוא סירב והמשיך בנסיעה. "ביקשתי ממנו לעצור אך הוא סירב", אמרה הנערה. "כשלא עצר, דרשתי ממנו להוריד אותי בצד הדרך מאחר ואינני מעוניינת להמשיך בנסיעה כשניידת משטרה מבקשת ממני לעצור", הוסיפה. לאחר דרישתה ידידה עצר את הקטנוע בצד ברחוב כהנמן שבעיר "ירדתי מהקטנוע והוא המשיך לנסוע".

זמן קצר לאחר מכן, טענה הנערה, ניידת המשטרה יצאה למרדף אחרי הנהג תוך שהיא חולפת על פניה, פוגעת בה ומפילה אותה על הכביש. "נפלתי וירד לי דם מהרגל, הרגשתי כאבים והתחלתי לבכות ולצעוק לעזרה".

הנערה שנדרסה על-ידי משטרה. שימוש לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
"נפלתי וירד לי דם מהרגל, הרגשתי כאבים והתחלתי לבכות ולצעוק לעזרה"./אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א'

עם הגעת צוות מד"א שהוזעק למקום, ניגש אליה שוטר מניידת אחרת וביקש ממנה פרטים מזהים אך היא סירבה בטענה שהיא מעורפלת וכאובה. "כמה דקות לאחר מכן, בזמן שעובדי מד"א החלו לטפל בי ולהעלות אותי לאמבולנס, התייצב מולי שוטר נוסף שהסתיר את תג שמו שעל מדיו ואמר לי 'תגידי תודה שאת לא באזיקים. אם תתלונני עליי אנחנו נעשה לך בלגן בבית המשפט, את תגמרי בכלא'".

לדבריה,"בזמן שהשוטר אמר את זה הוא היה נראה מפוחד מצד אחד ותוקפני מצד שני. למרות מצבי הפיזי המורכב היה לי ברור שכל מטרתו הייתה להלך עליי אימים ולמנוע ממני להתלונן על ההתנהלות שלו. חשבתי שהמשטרה היא גוף שנועד לשמור עליי ולהגן עליי אבל באירוע זה התברר לי כי לא רק שהמשטרה לא שומרת עליי אלא בדיוק ההפך".

עורך הדין ישראל ג'רבי, המייצג את הנערה אמר: "התנהלותה הרשלנית של משטרת ישראל במקרה הזה, עולה לכדי חרפה. לא די בכך שהשוטרים הפקירו נערה בת 17 בעודה מוטלת על הקרקע, אלא הוסיפו חטא על פשע ואיימו עליה לבל תתלונן עליהם, משל היינו מדינת עולם שלישי. משטרת ישראל מחויבת לבצע חקירה מקיפה, שבסופה עליה לפלוט סרחים אלו משורות הארגון ולמצות איתם את מלוא הדין".

עוד בוואלה!

התאונה הקטלנית ליד מושב יערה: אחיו של הנהג נאשם בשיבוש מהלכי משפט

לכתבה המלאה
זירת התאונה בה נערה נדרסה על-ידי משטרה. שימוש לפי סעיף 27 א', אתר רשמי
זירת התאונה, רמת גן/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א'

מהמשטרה נמסר: "הרוכבת נחבלה לאחר שנפלה מאופנוע שנמלט משוטרים שהורו לו לעצור עקב עבירת תנועה שביצע. בעת נפילתה נפגעה הרוכבת קלות מניידת שהייתה בנסיעה אחר האופנוע הנמלט. בניגוד לנטען, מבדיקה ראשונית עולה כי השוטר התנהל באופן מקצועי לאורך כל הטיפול באירוע. לצד האמור ככל שעולות טענות כלפי מי מהשוטרים שפעלו במקום, מן הראוי שאלו יבדקו ויתבררו על ידי הגורמים המוסמכים לכך כמקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully