וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה הקטלנית ליד מושב יערה: אחיו של הנהג נאשם בשיבוש מהלכי משפט

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 2:04

נאסר אסלאן נאשם במסירת ידיעות כוזבות על ליל התאונה, בה נאשם אחיו ראפע בגרימת מותה של עמית איטח ולפציעתם של חבריה ששהו עימה ברכב. לפי כתב האישום, נאסר טען בפני המשטרה כי הוא הנהג הפוגע כדי למלט את אחיו מעונש

בווידאו: תיעוד של עו"ד ראפע אסלאן נכנס למכונית דקות לפני התאונה בה נהרגה עמית איטח/מצלמות אבטחה

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד נאסר אסלאן, אחיו של עו"ד ראפע אסלאן, שהואשם בגרימת מוות בתאונה ליד מושב יערה, בה נהרגה קצינת צה"ל עמית איטח בחודש פברואר. נאסר, בן 27, נאשם במסירת ידיעות כוזבות ושיבוש משפט, לאחר שטען כי הוא שנהג ברכב בזמן התאונה, ולא אחיו, כדי למלט אותו מעונש.

לפי כתב האישום, לאחר שהגיע ראפע לביתו, נסע נאסר לבית החולים בנהריה, בתואנת שווא לפיה הוא זקוק לטיפול רפואי לאחר שנפגע בתאונה. לאחר מכן, התייצב בפני המשטרה, בידיעת ראפע, וסיפר להם כי הוא שנהג בזמן התאונה ברכב בו למעשה נהג אחיו.

נכנס לרכב לבד, כמה דקות לפני התאונה. עו״ד ראפע אסלאן. מתוך תיק החקירה, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, מתוך תיק החקירה

התאונה אירעה בלילה בין ה-5 ל-6 בפברואר, ובה נאשם אסלאן כי נהג תחת השפעת אלכוהול וסטה לנתיב הנגדי בעת נסיעתו. כדי למנוע התנגשות ברכב שהגיח מולו, סטה נהג הרכב בו נסעה איטח מהדרך, מה שהוביל להתנגשותם בעץ. כתוצאה מכך נהרגה איטח ושני חבריה נפצעו. לאחר הפגיעה נמלט אסלאן מהמקום ושב לביתו. על כך טענה הפרקליטות כי "הפקרת איטח וחבריה, והניסיון לטשטש את המאורעות שהובילו למותה ולפציעת חבריה מהווים נדבך נוסף של מעשים אסורים בדרגת תחכום גבוהה".

סנגוריו של ראפע אסלאן הכחישו כי הוא הנהג של הרכב הפוגע, והוא עצמו טען בפני חוקריו כי "מתנכלים למשפחתו", שכן הוא בנו של פייסל אסלאן, בעליו של אחד מעסקי המזון המצליחים בצפון, "שוק פייסל הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully