וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל פלסטיני תבע ארגון ימין: תייגו אותי כמחבל כי יש לי שם משפחה זהה לרוצח שלהבת פס

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 23:05

ארגון הימין "עד כאן" תקף מכינה צבאית שביקרה בביתו של עיסא עמרו וקראה לו "בית המחבל", מאחר ושם משפחתו זהה לשם המחבל שרצח את התינוקת שלהבת פס לפני 21 שנה. עמרו טען כי בחמולה עשרות אלפי אנשים והגיש נגדם תביעת דיבה. עד כאן: "סוף האמת להתברר בבית המשפט"

בווידאו: מבצע מעצרים נרחב באזור ג'נין, טול כרם ושכם/מתוך טוויטר

עיסא עמרו, פעיל פוליטי, תושב חברון, הגיש תביעת דיבה בסך 150 אלף שקלים נגד ארגון הימין "עד כאן", לאחר שהארגון פרסם פוסטים בהם הגדיר את ביתו כ"בית של מחבל", וקשר אותו לרצח התינוקת שלהבת פס, שנרצחה בעיר בשנת 2001. עמרו הורשע בעבר בעבירות הקשורות בעימותים במהלך הפגנות בעיר. עם זאת, לטענתו הוא מתנגד להתנגדות אלימה.

בחודש פברואר האחרון, ביקרה המכינה הקדם-צבאית "הנגב" בביתו של עמרו במסגרת ביקורה בעיר חברון. חניכי המכינה הגיעו לבית שבו הוא מתגורר לבדו והתארחו במרכז הקהילתי שנמצא בקומה השנייה של הבית ובחצר הבית, שם קיימו שיחה ושמעו הרצאה מאחד מפעילי הארגון שייסד עמרו.

בעקבות הביקור, פרסם הארגון "עד כאן" פוסטים ברשתות החברתיות, בהם תקף את הביקור של תלמידי המכינה בביתו של עמרו, וכינה אותו "בית משפחת המחבל". בנוסף, צירפו תמונה של התינוקת פס שנרצחה על ידי מחמוד עמרו לפני 21 שנה.

עיסא עמרו. מתוך עמוד הטוויטר של  עיסא עמרו, אתר רשמי
"הפיצו עליי שקרים". עיסא עמרו/אתר רשמי, מתוך עמוד הטוויטר של עיסא עמרו

"לא יעלה על הדעת שתלמידי מכינה קדם צבאית שבחודשים הקרובים צפויים להתגייס לצה"ל יגיעו לביקור בבית משפחת מחבל", נכתב בפוסט הארגון. "משפחה שעוסקת כבר שנים בנסיונות לפגיעה בצה"ל ובישראל בזירה הבינלאומית. ביקורים מעין אלה מעניקים לגיטימציה למחבלים ומנסים ליצור משוואה בין הקורבן לרוצח שאסור שיתקיימו. מי שמרחם על אכזריים סופו שיתאכזר לרחמנים, סוף האמת להתברר בבית המשפט".

לטענת עמרו, "עד כאן" הפיצו עליו שקרים שנכתבו מתוך רצון להכפיש את שמו במכוון. עוד אמר כי אומנם לו ולמחבל אותו שם משפחה, אך מדובר בחמולה של עשרות אלפי אנשים, ואין ביניהם קשר אישי, וכי הוא מגנה את הרצח.

עוד בוואלה!

טורקיה מגיבה לאזהרת המסע הישראלית: נקטנו בכל צעדי האבטחה, המדינה בטוחה

לכתבה המלאה
עיסא עמרו. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
הפוסט שכתב ארגון הימין "עד כאן": "כל המרחם על אכזריים, סופו שיתאכזר לרחמנים"/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

"המחבל שרצח את שלהבת פס מעולם לא התגורר בביתו של התובע בו ביקרו תלמידי המכינה, והקשר הגניאולוגי בין התובע לבינו הינו רחוק ביותר", אמרו עורכי דינו מיכאל ספרד ואלון ספיר. "הרוצח הוא אמנם בן לחמולת עמרו בחברון, אלא שזו מונה לפי הערכות שונות בין 20-25 אלף בני אדם. ישנם מאות אנשים שקירבתם לתובע הינה בדרגת הקירבה של המחבל לתובע. התובע לא הכיר את רוצח של פס, שאינו בן גילו, וממילא נמצא במאסר בישראל מזה שני עשורים".

עוד נכתב בתביעה: "בתור מגן זכויות אדם לתובע רקורד ארוך ומוכר של התנגדות לכל סוג של אלימות וגינויה, ודאי לרצח של חפים מפשע וחסרי ישע. קשירתו של התובע באופן כה גס ושקרי לרצח השפל של תינוקת הינו ממעשי הדיבה החמורים ביותר שניתן לדמיין, והיא נעשתה באופן מכוון כדי להשפילו, ולעשותו למטרה לשנאה ולבוז מצד הבריות".

מארגון "עד כאן" נמסר: "עיסא עמרו מנסה לגרום לנו לעצור את הפעילות נגד הארגונים האנטי ציונים באמצעות תביעת השתקה. תביעה זו תתהפך עליו בבית המשפט. ניפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully