וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה מגיבה לאזהרת המסע הישראלית: נקטנו בכל צעדי האבטחה, המדינה בטוחה

עודכן לאחרונה: 14.6.2022 / 13:30

בתגובה ראשונה לאזהרת המסע שפרסמה ישראל לאזרחיה לגבי נסיעות לטורקיה פרסם משרד החוץ הטורקי הודעה בה טען כי כל הרשויות בטורקיה נוקטות בכל אמצעי האבטחה הנחוצים כדי למנוע התקפות נגד ישראלים. דובר משרד החוץ הטורקי: "ממשיכים להילחם בטרור"

בווידאו: קריאה חריגה של לפיד לישראלים השוים בטורקיה לשוב לארץ - "אין חופשה ששווה את החיים שלכם"/צילום: ערוץ הכנסת

משרד החוץ הטורקי פרסם היום (שלישי) הודעה בה טען כי כל הרשויות בטורקיה נוקטות בכל אמצעי האבטחה הנחוצים כדי למנוע התקפות טרור. ההודעה מהווה את התגובה הראשונה לאזהרת המסע שפרסמה ישראל לאזרחיה לגבי נסיעות לטורקיה.

"ראינו שהיו מדינות שהוציאו אזהרות מסע לאזרחיהן לטורקיה", מסר דובר משרד החוץ הטורקי. "אזהרות אלו קשורות להתפתחויות ומניעים בינלאומיים שונים. כל אמצעי האבטחה הדרושים ננקטים על ידי הרשויות הרלוונטיות שלנו במסגרת מנגנוני שיתוף הפעולה שלנו בנוגע למאבק בטרור".

דובר משרד החוץ הטורקי מסר כי טורקיה היא מדינה בטוחה וממשיכה להילחם בטרור בצורה היעילה ביותר גם בשטחה וגם מחוץ לשטחה. "התוצאות המוצלחות במאבק בטרור נראות בבירור... נושא זה ידוע ומוערך על ידי הקהילה הבינלאומית", מסר דובר משרד החוץ הטורקי.

איסטנבול, טורקיה 14 בונבמבר 2021. יואב איתיאל
תגובה טורקית ראשונה. איסטנבול/יואב איתיאל

הודעת משרד החוץ הטורקי מגיעה יממה לאחר שישראל העלתה את אזהרת המסע לאיסטנבול לרמה מספר 4, שהינה הרמה הגבוהה ביותר, ופרסמה אזהרת מסע חמורה לישראלים הנוסעים למדינה. בצל האיומים דווח אתמול כי כוחות הביטחון בטורקיה עצרו לאחרונה סוכנים בשירותה של איראן, שתכננו לבצע פיגועי טרור נגד תיירים ישראלים במדינה.

בהצהרה בנושא שמסר אתמול שר החוץ יאיר לפיד הוא קרא ל"ישראלים שנמצאים שם - תחזרו בהקדם האפשרי". לפיד ביקש מאזרחי ישראל לא לצאת לנופשים בטורקיה אם לא מדובר בצורך חיוני, לדבריו בעקבות "אירועי השבועות האחרונים בטורקיה ואחרי סדרה של נסיונות לפיגועי טרור איראניים כלפי ישראלים שיצאו לנופש באיסטנבול".

דיווח ביטוחי נוסף מהמדינה נמסר בתחילת השבוע לפיו ישראל וטורקיה סיכלו לפני כחודש פיגוע של משמרות המהפכה נגד אזרחים ישראלים, ובכיר ישראלי ציין כי הפיגוע היה אמור להתבצע במתווה של חטיפה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומסים בנתב"ג 14 באפריל 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
ישראלים התבקשו לוותר על היעד. נתב"ג/פלאש 90, אבשלום ששוני

לפני שבועיים הודיעו במערכת הביטחון על חידוד אזהרת המסע לטורקיה, והעלו את רמת הסיכון לישראלים במדינה. בהודעת מל"ל לפני שבועיים אמרו כי מדובר באזהרות על רקע איום ממשי כלפי ישראלים בזירה הטורקית. עוד אמרו כי חלה עליה ברמת האיום גם במדינות נוספות הגובלות באיראן.

הודעה זו הגיעה ברקע שורת הפרסומים על מקרי מוות של אנשי צבא באיראן, שבחלקם האשימה טהראן את ישראל ואיימה בפעולות נקמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully