וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ הפוליטי החדש של גדעון סער - אחד מאנשי השטח החזקים בליכוד

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 11:54

ברקע ההיערכות לבחירות וההכחשות על המגעים עם הליכוד, יו"ר תקווה חדשה צירף ללשכתו את יואב דבוש, שהיה חבר בליכוד עשרות שנים ושימש כיועץ הפוליטי של השרה לשעבר גילה גמליאל מהמפלגה. דבוש מועסק במשרד המשפטים בתנאים זהים לאלה שקיבל במשרד לשוויון חברתי

בווידאו: סער מכחיש משא ומתן עם הליכוד/מערכת וואלה!

ברקע ההיערכות לבחירות כמו גם הדיווחים וההכחשות על המגעים עם הליכוד, יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים גדעון סער, צירף לאחרונה ללשכתו יועץ פוליטי חדש, יואב דבוש, אחד מאנשי השטח הוותיקים והחזקים בליכוד.

לוואלה! נודע כי דבוש, חבר מרכז ליכוד ותיק ומוכר ששימש בשנים האחרונות כיועץ הפוליטי של ח"כ גילה גמליאל, התפטר מחברותו במפלגה שלו ושל סער לשעבר והצטרף לתקווה חדשה. מטעמו של דבוש ומלשכת שר המשפטים לא נמסרה תגובה.

יואב דבוש, היועץ הפוליטי החדש של גדעון סער. ללא, אתר רשמי
מהליכוד לגדעון סער. יואב דבוש/אתר רשמי, ללא

דבוש מועסק במשרד המשפטים, בהתקשרות חיצונית ובהליך פטור ממכרז, בתנאים זהים לאלה שהיו לו כששימש כיועץ הפוליטי של השרה לשעבר גמליאל במשרד לשוויון חברתי (תקנות שירות המדינה מאפשרות לשר וסגן שר לקבוע שאחד או שניים מיועציו יוגדרו כעוזרים פוליטיים שמועסקים בחוזה קבלני ולא כעובדי מדינה).

מפרוטוקול הוועדה שאישרה את המינוי במשרד המשפטים עולה שהוא צפוי להשתכר כ-15 אלף שקלים בחודש, ובסך הכול 189 אלף שקלים בשנה, ויהיה זכאי גם להחזר נסיעות בסך של עד 5,309 שקלים בחודש, לא כולל מע"מ, בדומה להתקשרות מהממשלות הקודמות במשרד לשוויון חברתי. בבקשה שהגיש סער לוועדה נכתב כי לפני הבחירה בדבוש, לשכת שר המשפטים נפגשה עם שלושה מועמדים נוספים לתפקיד והחליטה שהוא "המתאים ביותר לתפקיד בשל כישוריו, הניסיון העשיר והותק שלו".

דבוש, שהיה חבר בליכוד עשרות שנים, הוא גם דמות בכירה ומקושרת בקהילת יוצאי לוב בישראל, ומשמש יו"ר ארגון יוצאי לוב העולמי ויו"ר הוועד המנהל של בית הכנסת בושאייף שבמושב זיתן ליד לוד, בו הוא מארגן פעמיים בשנה תפילות והילולות המוניות בהשתתפות פוליטיקאים, אישי ציבור ובכירי העדה.

עוד בוואלה!

בצל הדיווחים על שיתוף פעולה: סער תקף את נתניהו, אך לא שלל מו"מ עתידי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully