וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוישי בן ה-16 נעלם לפני 82 ימים: "אנחנו צורחים את נשמתינו - צריך לערב את הצבא"

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 13:02

מוישי קליינרמן תועד בפעם האחרונה בסרטוני אבטחה מקבר הרשב"י במירון, רגע אחרי שביקש מחבריו לטיול להתבודד. מאז נעלמו עקבותיו, ורק אתמול הוקם צוות חקירה מיוחד שיוביל את החיפושים. הוריו של הנער מחו על הטיפול במקרה: "למה צריך להגיע למצב שלהורים כבר אין חיים?"

בווידאו: סרטוניו האחרונים של נער בן 16 שנעדר מעל חודשיים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני 82 יום יצא מוישי קליינרמן בן ה-16 מביתו שבמודיעין עילית לטיול עם חברים בצפון - ומאז נעלמו עקבותיו. כמעט שלושה חודשים אחרי, ורק אתמול (רביעי) הודיעה המשטרה על הקמת צוות חקירה מיוחד ביחידה לחקירות פשעים בשומרון שיעסוק במאמצים לאיתורו.

קליינרמן, תלמיד ישיבה, יצא עם חבריו בחודש מרץ לטיול בצפון כשבשלב מסוים הם הגיעו לקבר רבי שמעון בר יוחאי ביישוב מירון. שם, החבורה התפצלה ובעוד שחבריו המשיכו בטיול מוישי נשאר במתחם הקבר וביקש להתבודד. מאז, ניתק עמו הקשר.

מוישי קליינרמן. באדיבות המשפחה
"להורים אין חיים", מוישי קליינרמן/באדיבות המשפחה

גיטי קליינרמן, אמו של מוישי שלו שישה אחים, מתחה ביקורת חריפה על עיתוי ההחלטה. "לצערי ההחלטה התקבלה אחרי שצעקנו, ואם לא היינו צועקים - זה לא היה קורה?", אמרה. "אם נער בישראל נעדר, מיד צריך לקום ולחפש אותו, למה צריך להגיע למצב שבו הורים במשך 82 יום אין להם יום ואין להם לילה, אין להם חיים, ועד שהם לא יצרחו את נשמתם לא יקשיבו להם", הוסיפה.

עוד בוואלה!

החקירה בשתי הזירות, החשוד שכבר הורשע ברצח: הסוף העצוב של ספיר נחום

לכתבה המלאה
חיפושים אחר הנעדר מוישי קליינרמן. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
שלט עם תמונתו של קליינרמן כחלק מהחיפושים/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

היא סיפרה שעד כה טיפלו בתיק רק שני חוקרים. "זה לא הגיוני, אי אפשר לעשות עבודת שטח בצורה הזו, צריך להרים כוחות ולערב את הצבא", שיתפה.

לאחר שלא שב למוסד הלימודים ולבית הוריו, ולא יצר קשר טלפוני עם משפחתו, פנו ההורים גיטי ושמואל קליינרמן למשטרת מחוז ש"י ודיווחו על היעדרותו.

במשפחתו של מוישי מספרים על נער נורמטיבי ואהוב, שאת הביקור שערך בקבר הרשב"י טרם העידרותו הוא עשה כחלק מתחביב שכלל טיול בקברי רבנים ברחבי הארץ.

חיפושים אחר הנעדר מוישי קליינרמן. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
עמדת מתנדבים העוסקים בחיפושים אחר הנער/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במסגרת מבצע החיפושים אחר קליינרמן נסרקו שטחים שונים בהר מירון באמצעות שוטרים וכלבי גישוש. בהמשך הצטרפו חברי יחידת הכלבנים לחיפושים במעבה היערות, אך גם זה לא הועיל ולא אותרו שום ממצאים שעשויים להוביל אל הנער קליינרמן. זאת מלבד תיעוד ממצלמות אבטחה יממה לפני היעדרותו במתחם הקבר, בו הוא נראה מטייל במקום ואף רוקד עם מבקרים אחרים.

במהלך החודשים האחרונים קראו הוריו של מוישי קליינרמן למשטרה לשוב ולהיערך בצורה משמעותית לחיפושים אחריו, זאת מחשש שמוישי מצוי תחת סכנת חיים בין היתר בשל גילו הצעיר ונסיבות היעלמותו התמוהות.

גורמים המעורים בחקירה אומרים הבוקר כי הנחיית המפכ"ל על הקמת צוות חקירה מיוחד ביחידה ללוחמה בשפיעה במחוז שומרון תוך סיוע מחוקרי אגף החקירות והמודיעין במשטרה מעודדת ותתרום רבות לקידום החקירה תוך הגדלת האמצעים לאיתורו של קליינרמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully