וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אות הנשיא להתנדבות" הוענק למייסד "למענכם" יוסי ערבליך

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 20:22

נשיא המדינה יצחק הרצוג העניק את האות למייסד העמותה, המעניקה ליווי, יעוץ והכוונה רפואית לחולים על בסיס התנדבותי. האות הוענק בטקס מיוחד שנערך במשכן נשיאי ישראל בירושלים. ערבליך: "הבעלים האמיתיים של האות הם הרופאים והרופאות בישראל"

נשיא המדינה יצחק הרצוג העניק היום (רביעי) את "אות הנשיא להתנדבות" לו"ר ומייסד אגודת "למענכם" יוסי ערבליך, המעניק ליווי, יעוץ והכוונה רפואית לחולים על בסיס התנדבותי. האות הוענק בטקס מיוחד שנערך במשכן נשיאי ישראל בירושלים

הוועדה נימקה את בחירתה ואמרה כי תעומתו של ערבליך מספרת מענה לצורכי השעה. "ניכר כי בפעילותו ההתנדבותית משקיע הרב ערבליך מאמץ נפשי ופיזי ומידת ההתמדה והמסירות בהתנדבותו משמעותית", מסרה הוועדה.

"אני מקבל את האות בהתרגשות גדולה ומחזיק בה עבור הבעלים האמיתיים שלה - הרופאים והרופאות בישראל" מסר ערבליך בתגובה, "הם הניצבים בחוד החנית של הצלת החיים, נותנים מזמנם ומכישרונם במסירות ובאהבה למען המטופלים שלנו. ההכרה בפעילות המבורכת של 'למענכם' היא חשובה בהיבט הציבורי והבינלאומי, ואנחנו שואפים להעמיק את החיבורים גם עם מרכזים רפואיים מובילים בחו"ל".

הענקת "אות הנשיא להתנדבות" לו"ר ומייסד אגודת "למענכם" יוסי ערבליך. 15 ביוני 2022. בלומנטל חדד תקשורת שיווקית, אתר רשמי
הענקת "אות הנשיא להתנדבות" ליוסי ערבליך/אתר רשמי, בלומנטל חדד תקשורת שיווקית

יוסי ערבליך, בן 45 מבני ברק נשוי ואב לשישה, עוסק למעלה מ-20 שנה במתן יעוץ רפואי על בסיס התנדבותי , ולפני מספר שנים יסד את עמותת 'למענכם' שפועלת למען אלפי חולים וחולות. העמותה הקימה גם את מיזם "רופאים במילואים" עבור חולים בישראל ובחו"ל שידם אינה משגת וזקוקים להכוונה, ייעוץ מקצועי וליווי רפואי.

במהלך מגיפת הקורונה פעל הארגון להגברת המודעות על חשיבות ונחיצות החיסונים. עם פרוץ הלחימה באוקראינה הקים ערבליך מוקד סיוע לחולים שהגיעו לישראל והסדיר עבורם המשך טיפול בבתי החולים בישראל.

"אות הנשיא להתנדבות", מוענק מידי שנה על ידי נשיא המדינה לגופים, מפעלים, מוסדות וארגונים שמתקיימת בהם פעילות התנדבותית ושתרמו תרומה ייחודית לטובת המדינה והחברה בישראל, וכן מוענק למתנדבים שהצטיינו בתחום פעולתם או שפעולתם יוצאת הדופן תרמה תרומה ייחודית לחברה. השנה, הוקדש האות לפועלים לשותפות וסולידריות, למען אדם חברה וסביבה בשאיפה ליצירת חברת מופת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully