וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך בבית החולים וולפסון מונע טיפול מחולי סרטן: "הפקרה מוחלטת של חיינו"

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 15:38

חולים אונקולוגים בבית החולים סיפרו כי המכון לא אויש וכי הם לא מקבלים טיפול. "זו שערורייה והפקרה מוחלטת של חיינו", אמרו חולים המטופלים במקום. עוד הוסיפו: "הצמצומים הקשים בצוות המכון וסגירת המחלקה האונקולוגית פוגעים בטיפול בנו ומסכנים את חיינו"

בווידאו: סכסוך בבית החולים מונע טיפול מחולי סרטן/מערכת וואלה!

חולי סרטן בבית החולים וולפסון שבחולון סיפרו כי המכון האונקולוגי לא אויש היום (רביעי) וכי הם לא מקבלים טיפול. "זו שערורייה והפקרה מוחלטת של חיינו", אמרו. זאת, בהמשך לאי הגעת האחיות לעבודה בגלל התעמרות בהן לטענתן מצד מנהל המכון ד"ר רונן ברנר.

להנהלת המכון ולצוות הרפואי שורת מחלוקות - האחיות טוענות ליחס שאינו הולם ומנגד ד"ר ברנר טען כי מנהלת בית החולים ענת אנגל פועלת נגדו ומסיתה את האחיות. אך עם זאת נראה כי בסופו של דבר הנפגעים הם החולים - שלא זוכים לקבלת טיפול הולם עקב הסכסוך. "הצמצומים הקשים בצוות המכון וסגירת המחלקה האונקולוגית פוגעים בטיפול בנו ומסכנים את חיינו", אמרו המטופלים. "הבוקר שיא חדש. האחיות הפקירו אותנו".

בית חולים וולפסון בחולון. Creative Commons
"הפקירו את חייהו". בית חולים וולפסון/Creative Commons

מבית החולים נמסר כי אכן יש משבר פנימי במכון וכי עלו טענות קשות על המנהל ד"ר ברנר. עם זאת, החולים מסרו כי ד"ר ברנר מטפל בהם "בצורה יוצאת דופן" וכי בזכות הטיפול שקיבלו עד כה הם בחיים. "אסור לאפשר להנהלת בית החולים לפגוע ביכולתו להמשיך לטפל בנו", הוסיפו החולים". "אנא עצרו את הטירוף ותאפשרו לנו להמשיך את הטיפול אצל הרופא ששומר על חיינו".

עוד בוואלה!

שעות לאחר השביתה: רופא הותקף על ידי מטופל בוולפסון

לכתבה המלאה
מנהל המכון האונקולוגי בוולפסון ד"ר רונן ברנר. אתר המרכז הרפואי וולפסון, אתר רשמי
ד"ר ברנר/אתר רשמי, אתר המרכז הרפואי וולפסון

עם זאת, בית החולים מסר כי במהלך החודשים האחרונים התקבלו שורת תלונות קשות של אחיות המכון האונקולוגי במסגרתן דיווחו על התעמרות ואלימות מצד ד"ר רונן ברנר. "בראש מעייננו הטיפול בחולים וכמובן הבטחת מרחב מוגן לצוות", אמרו. "הנהלת בית החולים פועלת והצליחה לייצר כרגע פתרונות מתאימים לחולים כדי שיקבלו את הטיפולים והסיוע הדרוש. משרד הבריאות מעודכן ומעורב בנושא והוקמה על ידו ועדה לבדיקת התלונות החמורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully