וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרו לכולנו: באיזה מידע מאיימות חברות הכנסת אחת על השנייה?

עודכן לאחרונה: 15.6.2022 / 13:05

קרב ציוצים בין מיכל שיר מתקווה חדשה וגלית דיסטל-אטבריאן מהליכוד הצית דיון בטוויטר על הסודות שהן מאיימות לספר אחת על השנייה. זאת, לאחר נאום של שיר בכנסת בו היא תקפה את ראש האופוזיציה. הבוקר אמרה שיר: "זה לא אישי, כנראה שהיא קיבלה פקודה להיכנס בי"

גלית דיסטל אטבריאן. ראובן קסטרו
"נוהגת במידת רחמים". דיסטל-אטבריאן/ראובן קסטרו

קרב ציוצים בין שתי חברות הכנסת מיכל שיר (תקווה חדשה) וגלית דיסטל-אטבריאן (הליכוד) הצית אתמול (שלישי) דיון בטוויטר על הסודות הקטלניים שהן מאיימות לספר אחת על השנייה. העימות החל בעקבות נאום של שיר בכנסת, ובו היא תקפה את ראש האופוזיציה ומפלגתה של דיסטל-אטבריאן.

בתגובה אמרה חברת הליכוד בריאיון ל-103FM כי "כשעומדת ח"כ ואומרת, 'ברחת, אתה פוחד ממני', כשהוא ממש לידה. זה קומי. אני לא מבינה את מיכל, היא נראית לי מאוד מבולבלת ונסערת בתקופה האחרונה ודי לחכימא".

שיר הגיבה בטוויטר כי "העובדה שביבי שולח את המשוריינת שלו להגיב מצביעה בדיוק על הלחץ שלו. חבל לי על גלית ומאמינה שלא נעים לה, אבל יודעת שכחיילת של ביבי אין לה שיקול דעת כי היא מחויבת לבצע את פקודותיו".

אז, רמזה דיסטל-אטבריאן על מידע שבו היא מחזיקה, לכאורה, על שיר. "מיכל, אני נוהגת בך מידת רחמים גדולה מאוד ואת יודעת את זה היטב. אל תעירי את הדוב, תעשי לעצמך טובה." בתגובה הגיבה חברת תקוות חדשה: "כנ"ל".

מיכל שיר. נועם רבקין פנטון \ פלאש90, פלאש 90
"ביבי שולח את המשוריינת שלו". שיר/פלאש 90, נועם רבקין פנטון \ פלאש90

"אני מאוד נזהרת בכבודה של גלית", אמרה הבוקר שיר בריאיון ל-103FM. "אני חושבת שגם היא מאוד נזהרת. זה כל כך לא אישי, בטח לא ביני לבינה. מהרגע שהתחלתי לתקוף את הביביזם ונתניהו וחשפתי את מכונת ההסתה והכסף המלוכלך שבו משתמשת הליכוד, החלה עליי מתקפה מאחרון הבוטים ועד חברי כנסת".

שיר הוסיפה וחידדה כי "זה לא אישי. אני לא עוסקת בכלל במלחמות אישיות, אני נזהרת בכבודה כאדם. כנראה היא קיבלה פקודה להיכנס בי ברשתות". על הפרסומים בדבר משא ומתן בין הליכוד ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער אמרה כי "כל חברי תקווה חדשה מכחישים את העניין הזה, זה משרת את הליכוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully